marcin4x4 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 ale Ty upierdliwy klient będziesz
Kodzak33 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) Nie mam zgranego softu ze względu na brak czasu tunerów oraz według mnie to mało profesjonalne brać od nich soft by oceniał kto inny. Jeśli chodzi o 3.0tdi to ta a5 wypluła 380km i 730nm w manualu, a z metanolem 440km. Cofając się w czasie wyjeżdżały od nich te silniki ponad 400 konne bez metanolu. Edytowane 25 Listopada 2016 przez Kodzak33
marcin4x4 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 (edytowane) kolega sprawdzał to miał wsad w ręku. Logi możesz zrobić samemu. Jaki efekt korekty ? z 450 zrobiło się 380 .. spoko.. 440 bez metanolu też jeżdżą ale wszystko zależy od skilla i zastosowanych gratów. Na mnie to naprawdę nie robi wrażenia, tuning mechaniczny w B8 to przyjemność, dostępność części, dużo miejsca itd. wile elementów praktycznie p&p bo przekładka z innych audi. EDC17 to baja, szybki ze sporymi możliwościami, nawet podstawy typu LC czy REV robi się łatwiej niż w starszych modelach, można lepiej dopracować, dużo oszukać, dokumentacja jest bardzo dokładna. wszyscy i tak mamy ten same problem.. nie ma gdzie jeździć. Ja się ciągle bije z myślami... robić więcej.. ale po co.. a może.. a sprzęgło.. grr Edytowane 25 Listopada 2016 przez marcin4x4
Kodzak33 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 Korekty nie było uświadomili mnie że jest ok, poza tym bardzo dobrze mi się jeździ na tym sofcie.
marcin4x4 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 czyli zostałeś przy tych słabszym poniżej 200 koni ?
Kodzak33 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 Nie mam to co wkleiłem czyli ponad 200 km.
marcin4x4 Opublikowano 25 Listopada 2016 Opublikowano 25 Listopada 2016 jak bredzisz miał okazje zrób te logi, kogoś z VCDS'em znajdziesz bez problemu.
Kodzak33 Opublikowano 19 Listopada 2017 Autor Opublikowano 19 Listopada 2017 Witam, jakiś czas temu zmieniłem ic z 3.0 tdi na taki z 3.0 bitdi. Po wymianie odczułem jakby auto było ciut słabsze mniej agresywne a reakcją na gaz została taka sama. Wczoraj było dyno day w tomaracing wiec pojechałem. Czy ten ic jest już za duży do tego zestawu(turbo cglc)? Czy trzeba zrobic korekte? Poprzedni wykres jest z hamowni obciązeniowej maha a ten także obciążeniowej w której obciążenie narasta i odzwierciedla warunki drogowe. Tak mi tłumaczyli.
peter22 Opublikowano 21 Listopada 2017 Opublikowano 21 Listopada 2017 Moc nie powinna spaść . Pomiar trzeba było zrobić na tej samej hamowni. W ciepłe dni odczujesz różnice . Korektę można zrobić
dieselchip_ Opublikowano 17 Grudnia 2017 Opublikowano 17 Grudnia 2017 z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm,nie masz co porównywać bo jest inny sposób robienia pomiaru,icek od bitdi do cglc ??????? po co ?= tam od 3.0 tdi wystarcza spokojnie na 250 km ,a auto jest mniej żwawe bo większy lag się zrobił ,ot tyle...
Kodzak33 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 8 godzin temu, dieselchip_ napisał: z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm,nie masz co porównywać bo jest inny sposób robienia pomiaru,icek od bitdi do cglc ??????? po co ?= tam od 3.0 tdi wystarcza spokojnie na 250 km ,a auto jest mniej żwawe bo większy lag się zrobił ,ot tyle... Masz rację jest mniej agresywne ale laga jako takiego nie ma. Mniej zrywa i przyjemniej się jeździ. Ic od 3.0 tdi godzinka i mogę spowrotem założyć i to zrobię jak na wiosnę będzie dyno day w tomaracing.
Jarol Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 W dniu 2017-12-17 o 14:22, dieselchip_ napisał: z tomaracing masz pomiar z naładowanej turbina z mahy masz wystartowany pomiar od 1200 rpm, Jesteś pewny, że z 1200 rpm?
dieselchip_ Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 (edytowane) napewno z tych okolic 1200-1500 dlatego hamulec elektrowirowy zdążył "wyhamować" auto przy 2 tys.obrotów choć na wykresie jest niżej ucięte co nie znaczy że pomiar nie zaczął się niżej , startujać blisko max momentu , wyniki nie będą aż tak powtarzalne ,gdyż zanim tensomert złapie nacisk siły na ramie hamulca mijają mili sekundy co przekłada się na wysterowanie kontrolera i dociążenie auta Edytowane 19 Grudnia 2017 przez dieselchip_
Kodzak33 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2017 Ja tylko dodam że oba pomiary były z 4 biegu i pierwsza hamownia to maha a druga z narastającym obciążeniem.
Kodzak33 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2017 U Masters jak pamiętam wyjmowali bezpieczniki a w tomaracing nie tylko wył trakcje i na początku nim szarpało z powodu abs że tylne koła stoją i pierwszy pomiar nie wyszedł tak mi mówili.
Kodzak33 Opublikowano 26 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2017 W dniu 25.12.2017 o 18:42, marcin4x4 napisał: jakiś postęp ? Żaden brak czasu. Narazie nigdzie nie byłem ale jeździ się bardzo dobrze.
Kodzak33 Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Opublikowano 10 Marca 2019 Byłem sobie zmierzyć auto w diagtronik. W sobotę 16.03 jest dyno day, zmienie sobie icna ten od 3.0 tdi i będę miał odniesienie do pomiaru z ic od bitdi 1.5 roku temu także w tomaracing ?
wojtR Opublikowano Piątek o 15:55 Opublikowano Piątek o 15:55 Dzien Dobry wieczór . wimem ,że kotlet ale szybkie pytanie odnośnie sprzęgła. czy nowa tarcza sprzęgła caha + docisk sachs performance wydoli na okolice 450/480 niuta czy trzeba obijać tarczę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się