Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Automatyczne zerowanie sie wskazań FIS-a


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

druga nie zeruje się nigdy i zbiera dane dopóki nie zresetujemy jej ręcznie. Wszystko w temacie.

moze się nie restaruje ale w mojej poprzedniej Audicy ( B6 i czerwony FIS ) dystans przebyty był do jakiejś wartosci 4 tys km ? hmmmm nie pamietam dokładnie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

druga nie zeruje się nigdy i zbiera dane dopóki nie zresetujemy jej ręcznie. Wszystko w temacie.

moze się nie restaruje ale w mojej poprzedniej Audicy ( B6 i czerwony FIS ) dystans przebyty był do jakiejś wartosci 4 tys km ? hmmmm nie pamietam dokładnie :gwizdanie:

Instrukcja o tym nie informuje, a ja póki co nie stwierdziłem resetowania się pamięci sumarycznej, czyli stałej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik kilometrów na drugiej pamięci zatrzymuje się na wartości 9999km. Wiem, bo miałem tak u siebie. Wtedy żeby liczył to trzeba zrestartować. Liczy wtedy od nowa. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi tez po dłuższym postoju sie kasuje wszystko z wartości 1

a z wartości 2 zostaje do momentu kuedy sam nie skasuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik kilometrów na drugiej pamięci zatrzymuje się na wartości 9999km. Wiem, bo miałem tak u siebie. Wtedy żeby liczył to trzeba zrestartować. Liczy wtedy od nowa. Pozdrawiam

a jak kasować ten przebieg 9999 (resetem nie działa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik kilometrów na drugiej pamięci zatrzymuje się na wartości 9999km. Wiem, bo miałem tak u siebie. Wtedy żeby liczył to trzeba zrestartować. Liczy wtedy od nowa. Pozdrawiam

a jak kasować ten przebieg 9999 (resetem nie działa)

Reset trzeba przytrzymac chwile,zeby skasowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kolega odgrzał kotleta :decayed:

Trzeba przytrzymać dłużej, jakieś 2 sekundy. po krutkim naciśnięciu FIS przeskoczy z pamięci 1 na 2 a po kolejnym naciśnięciu wyłączy sie całkowicie i nie będzie wogóle świecił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kolega odgrzał kotleta :decayed:

Trzeba przytrzymać dłużej, jakieś 2 sekundy. po krutkim naciśnięciu FIS przeskoczy z pamięci 1 na 2 a po kolejnym naciśnięciu wyłączy sie całkowicie i nie będzie wogóle świecił.

niekoniecznie, bo przy kolorowym FISie tak nie jest... :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kolega odgrzał kotleta :decayed:

Trzeba przytrzymać dłużej, jakieś 2 sekundy. po krutkim naciśnięciu FIS przeskoczy z pamięci 1 na 2 a po kolejnym naciśnięciu wyłączy sie całkowicie i nie będzie wogóle świecił.

niekoniecznie, bo przy kolorowym FISie tak nie jest... :gwizdanie: :gwizdanie:

A to nie wiedziałem :embarrassed: myślałem ze skoro jest to w czeronym to i w kolorowym będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nieprawda. W B6 kolorowy FIS da sie wylaczyc, ale jak sie ma RNS-E i uruchomi sie ta funkcje, to nastepnym ekranem po dlugotrwalej pamieci jest kompas. Pokazuje kierunek w ktorym jedziemy literkami NWSE i ponizej ulice badz droge na jakiej sie znajdujemy. A potem jeszcze raz po nacisnieciu RESETU widac CIEMNOSC.... :gwizdanie:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nieprawda. W B6 kolorowy FIS da sie wylaczyc, ale jak sie ma RNS-E i uruchomi sie ta funkcje, to nastepnym ekranem po dlugotrwalej pamieci jest kompas. Pokazuje kierunek w ktorym jedziemy literkami NWSE i ponizej ulice badz droge na jakiej sie znajdujemy. A potem jeszcze raz po nacisnieciu RESETU widac CIEMNOSC.... :gwizdanie:

Pozdro

potwierdzam :) przy kolorowym Fisie tez u mnie tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba normalnie jest ustawione fabrycznie i chyba sie nie VAGuje :no:.

Ale Ty pytasz o kodowanie kompasu? To idzie tak:

Na RNS wciskasz NAVI, potem jak Ci sie ukaze ekran od NAVI to wciskasz SETUP pod ekranem i ukazuja Ci sie ustawienia navi. Jak tam wejdziesz, to kompas to jest piata pozycja od gory. Trzeba zrobic ptaszka w kratce i bedziesz mial kompas na FISie. A jak chcesz to daj maila, to wysle Ci zeskanowana przez malika sczegolowa instrukcje RNS( 226 stron :shocked:). Sie chlopak narobil.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki. Intrukcje od RNSa mam, jak się włacza kompas wiem. Bardziej chodziło mi o to ja ustawic zeby kolorowego FISa dało się wyłączyć. Bardziej z ciekawości. Jak kiedys właczyłem u siebie kompas to po każdym odpaleniu auta się zapalał na fisie[br]Dopisany: 12 Luty 2010, 00:04_________________________________________________a powiedzcie mi czy da się tak ustawić żeby kompas był na fisie ale nie włacał sie przy kazdym odpaleniu auta?

Ja jak mam w RNS-E właczony kompas to za kadym razem pojawia mi sie na fisie i musze resetem go zmieniac na normalne wskazania.

Chciałbym żeby kompas był na fisie ale dopiero po wcisnieciu resetu, a żeby po odpaleniu pojawialy sie normalne wskazania komputera. Da się to ustawić gdzies? Może jakaś adaptacja liczników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś z kolegów wie dlaczego na kolorowym FISie mam tylko jedno wskazanie ,a nie dwa tzn.brak 1 lub 2 i nie ma ikonki poz.1 lub2.Po naciśnięciu reset ekran gaśnie,a ponownym nacisnięciu pokazuje to co poprzednio tzn.działa tak jakby tylko poz.2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś z kolegów wie dlaczego na kolorowym FISie mam tylko jedno wskazanie ,a nie dwa tzn.brak 1 lub 2 i nie ma ikonki poz.1 lub2.Po naciśnięciu reset ekran gaśnie,a ponownym nacisnięciu pokazuje to co poprzednio tzn.działa tak jakby tylko poz.2?

wina kodowania :gwizdanie:

Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji.

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

x?xxx: Board Computer

0 - only Level 2 (long time memory)

1 - Level 1 and 2

xx?xx: Driver Information System (DIS)

0 - DIS 1

1 - Highline without DIS

2 - DIS 2

xxx?x: Ambient Temperature

0 - no Display, Illumination inactive

1 - Display and Illumination active

xxxx?: Remote Clock

0 - Remote Clock not active

1 - Remote Clock active

W praktyce zmienia się poz. 2 z 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...