Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B7 1.8t 163] Brak mocy , Tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, od dłuższego czasu mam problem z moim autkiem. Mianowicie chodzi o to ,że samochód nie ma mocy (Podejrzewam ,że to przez tryb awaryjny ,który prawdopodobnie się załączył)

W samochodzie w wykasowaniu błędów turbina itp działa ,ale po przejechaniu jakichś 50-100 km zapala się "Check engine" i auto traci moc.Podejrzewam ,że może to być przez dolot jakiegoś lewego powietrza. Co o tym myślicie ?

Jest jeszcze jeden problem ,który może być z tym związany. Auto jest powypadkowe i Ojciec sam je składał. Podczas wypadku doszło do uszkodzenia jednego z dwóch dolotów powietrza "rozerwał się" i Ojciec zacisnął owy wlot kombinerkami na stałe taką zaciskiem za oba ramiona ,ponieważ gdy został zamieniona uszkodzona część dolotu na nową to samochód bardzo dziwnie parkodze i zasaysa korek od oleju.

Zapomniałem dodać ,że auto jest w lpg i te wszystkie objawy występują takie same na gazie i benzynie.

Błędy z programu diagnostycznego delphi :

16804- Sprawność katalizatora za mała (Bank 1) -Stały

17536- Mnożąca adaptacja paliwa, blok 1 ; mieszanka uboga - Stały

17511- Sonda lambda 1 blok 1 , podgrzewanie sondy lambda ; Niskie wskazania

Edytowane przez marek659
Opublikowano

Zacznij od sprawdzenia przepływomierza (czy brudny), sond lambda i kabli od nich.

Sonda za katalizatorem odpowiada za komunikat o sprawności kata
Sonda przed katem odpowiada za skład paliwa - w Twoim przypadku komputer odbiera informację że mieszanka jest bardzo uboga i tnie moc, żeby nie przetopić silnika temperaturą spalin ;)

Opublikowano

A co sądzicie o tym lewym powietrzu ? Występują takie objawy czy może się mylę z tą diagnozą ?

Opublikowano

Zrob logi dynamiczne, bedzie mozna cos powiedziec, dolot pod katem nieszczelnosci tez do sprawdzenia.

Opublikowano (edytowane)

Chłopaki dzięki za udzielanie pomocy :) Dodałem coś ważnego w głównym poście co może zmienić cały obraz sytułacji.

Mam interfejs delphi i chyba tam nie da rady zrobić logów dynamicznych :( Mogę podać konkretne wartości z silnika w danym momencie.

Edytowane przez marek659
Opublikowano

Pokaż zdjęcie owego naprawianego dolotu.

Co do interfejsu, to kup sobie viakena za 40pln i zainstaluj vag-coma 311.2 albo kup licencję na VCDS Lite 1.2 (25$ bez prawa do transferu na inny komputer).

No i zapraszam na lokalne spotkania a4-klubu, pewnie ktoś będzie miał interfejs przy sobie :)

Opublikowano

Macie fotki :D Proszę się nie śmiać :)


DSC_0091.jpg
DSC_0089.jpg
15211550_1236450873080321_1793491686_n.j
15204167_1236450876413654_635103440_o.jp

@Ref

Wie może ktoś od czego dokładnie jest zaciśnięty przewód ? Lub jakieś informacje o nim ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...