marek659 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Witam, od dłuższego czasu mam problem z moim autkiem. Mianowicie chodzi o to ,że samochód nie ma mocy (Podejrzewam ,że to przez tryb awaryjny ,który prawdopodobnie się załączył) W samochodzie w wykasowaniu błędów turbina itp działa ,ale po przejechaniu jakichś 50-100 km zapala się "Check engine" i auto traci moc.Podejrzewam ,że może to być przez dolot jakiegoś lewego powietrza. Co o tym myślicie ? Jest jeszcze jeden problem ,który może być z tym związany. Auto jest powypadkowe i Ojciec sam je składał. Podczas wypadku doszło do uszkodzenia jednego z dwóch dolotów powietrza "rozerwał się" i Ojciec zacisnął owy wlot kombinerkami na stałe taką zaciskiem za oba ramiona ,ponieważ gdy został zamieniona uszkodzona część dolotu na nową to samochód bardzo dziwnie parkodze i zasaysa korek od oleju. Zapomniałem dodać ,że auto jest w lpg i te wszystkie objawy występują takie same na gazie i benzynie. Błędy z programu diagnostycznego delphi : 16804- Sprawność katalizatora za mała (Bank 1) -Stały 17536- Mnożąca adaptacja paliwa, blok 1 ; mieszanka uboga - Stały 17511- Sonda lambda 1 blok 1 , podgrzewanie sondy lambda ; Niskie wskazania Edytowane 23 Listopada 2016 przez marek659
uosiek Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Zacznij od sprawdzenia przepływomierza (czy brudny), sond lambda i kabli od nich. Sonda za katalizatorem odpowiada za komunikat o sprawności kataSonda przed katem odpowiada za skład paliwa - w Twoim przypadku komputer odbiera informację że mieszanka jest bardzo uboga i tnie moc, żeby nie przetopić silnika temperaturą spalin
marek659 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 A co sądzicie o tym lewym powietrzu ? Występują takie objawy czy może się mylę z tą diagnozą ?
Łukasz13 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Zrob logi dynamiczne, bedzie mozna cos powiedziec, dolot pod katem nieszczelnosci tez do sprawdzenia.
marek659 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) Chłopaki dzięki za udzielanie pomocy Dodałem coś ważnego w głównym poście co może zmienić cały obraz sytułacji. Mam interfejs delphi i chyba tam nie da rady zrobić logów dynamicznych Mogę podać konkretne wartości z silnika w danym momencie. Edytowane 23 Listopada 2016 przez marek659
uosiek Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Pokaż zdjęcie owego naprawianego dolotu. Co do interfejsu, to kup sobie viakena za 40pln i zainstaluj vag-coma 311.2 albo kup licencję na VCDS Lite 1.2 (25$ bez prawa do transferu na inny komputer). No i zapraszam na lokalne spotkania a4-klubu, pewnie ktoś będzie miał interfejs przy sobie
marek659 Opublikowano 25 Listopada 2016 Autor Opublikowano 25 Listopada 2016 Macie fotki Proszę się nie śmiać @Ref Wie może ktoś od czego dokładnie jest zaciśnięty przewód ? Lub jakieś informacje o nim ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się