Jacek31 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Witam panowie , mam szybkie pytanie mam silnik 1Z w Audi a4B5 była niedawno wymieniana pompa wtryskowa , mechanik niby ustawił kąt wtrysku i dawkę niepokoi mnie to że trochę po tym zabiegu silnik zaczął bardziej twardo pracować kupiłem kabelek ,podłączyłem i Vag Com sprawdziłem ustawienia dawka paliwa na temp 90st wynosi 3,2 3.4 mg a kąt wynosi 43,44 czy jest potrzebna regulacja?
lukasz51237 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Jak dobrze pamiętam to kąt powinien wynosić w granicach 49-54. A jak Ci za twardo chodzi to dawkę można obniżyć, bo ta u Ciebie jest wysoka.
Jacek31 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 Mechanik zwiększał dawkę bo była za mała(nie powiedział jaka ) , i samochód nie jechał na wysokich obrotach i ustawił na 3,2 3,4 mg teraz moc wróciła tylko trochę za głośno Może to jednak kąt wtrysku ?
OLIVER Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Mechanik zwiększał dawkę bo była za mała(nie powiedział jaka ) , i samochód nie jechał na wysokich obrotach i ustawił na 3,2 3,4 mg teraz moc wróciła tylko trochę za głośno Może to jednak kąt wtrysku ? Jak poprawisz kat na + to jeszcze twardziej będzie chodził W sumie nie ma wielkiej tragedii jak pali Ci ok to nie koniecznie musisz przestawiać ...ale możesz ....
Jacek31 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 Mechanik zwiększał dawkę bo była za mała(nie powiedział jaka ) , i samochód nie jechał na wysokich obrotach i ustawił na 3,2 3,4 mg teraz moc wróciła tylko trochę za głośno Może to jednak kąt wtrysku ? Jak poprawisz kat na + to jeszcze twardziej będzie chodził W sumie nie ma wielkiej tragedii jak pali Ci ok to nie koniecznie musisz przestawiać ...ale możesz .... na tą chwilę , auto pali prawie na dotyk ,, czy po regulacji odczuł bym różnice ? chodzi mi o przestawienie kąta wtrysku na np 50
OLIVER Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Mechanik zwiększał dawkę bo była za mała(nie powiedział jaka ) , i samochód nie jechał na wysokich obrotach i ustawił na 3,2 3,4 mg teraz moc wróciła tylko trochę za głośno Może to jednak kąt wtrysku ? Jak poprawisz kat na + to jeszcze twardziej będzie chodził W sumie nie ma wielkiej tragedii jak pali Ci ok to nie koniecznie musisz przestawiać ...ale możesz .... na tą chwilę , auto pali prawie na dotyk ,, czy po regulacji odczuł bym różnice ? chodzi mi o przestawienie kąta wtrysku na np 50 Według mnie jak sobie to zrobisz sam to mozesz skorygować kat na 50-51 i zobaczysz ...ale raczej różnicy nie będzie nooooo i miękcej pracował też nie bedzie ....możesz troszke dawke obnizyć (3,8-4,0 ) i zobaczysz czy bedzie lepiej i jak bedzie jechał ...Ale jeśli za to masz płacić to ja bym od puścił ...
Jacek31 Opublikowano 23 Listopada 2016 Autor Opublikowano 23 Listopada 2016 (edytowane) nie nie bede płacił , , tą regulacje kąta i dawki zrobił bym sam wcześniej robił mi mechanik bo nie miałem VAGa kurcze nie wiem , bo samochód lekko pali ,nie dymi , przyspiesza ok Edytowane 23 Listopada 2016 przez Jacek31
OLIVER Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 nie nie bede płacił , , tą regulacje kąta i dawki zrobił bym sam wcześniej robił mi mechanik bo nie miałem VAGa kurcze nie wiem , bo samochód lekko pali ,nie dymi , przyspiesza ok Ja po wymianie rozrządu miałem podobne wartosci kata co masz Ty obecnie . Zrobiłem korektę i nic nie odczułem na + czy na -..jedynie satysfakcję ze mam tak jak powinno być ... Jeśli lubisz dłubać to mozesz sobie poprawić ten kąt ....
lukasz51237 Opublikowano 23 Listopada 2016 Opublikowano 23 Listopada 2016 Jeśli wiesz jak się do tego zabrać to próbuj Może Twoje ucho to odczuje
Jacek31 Opublikowano 27 Listopada 2016 Autor Opublikowano 27 Listopada 2016 Witam dzisiaj się trochę pobawiłem i ustawiłem dawkę przy 90st na 3,6 3,8 jest ok ? a kąt wtrysku skacze od 48 do 52
siwy_1994 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Opublikowano 9 Grudnia 2016 Kąt wtrysku koledzy dobrze piszą najlepiej 49-51 wtedy wzorowo. Dawka hmm ja mam 2.2mg wiem że mechanicy ustawiają na 3.6 około, ale uwierz przy poniżej 3 moc zauważalnie wzrasta. Mi na dawce 2.2 spalanie wynosi 6-7l w mieście czyli różnica około 0.5l na 100km przy wzroście mocy myśle że warto. jednak niżej niż 2.0 nie dawaj może silnikiem szarpać oraz podbijać obroty czyli np przy wciśnięciu sprzęgła obroty lecą o 200-400obr wyżej i spadają. Bezpieczna dawka 2,8-4.0. Miałem kilkanaście tdi i w każdym latam na dawce 2.2-2.4 zrobione mnóstwo kilometrów i żadnych złych objawów odnośnie pompy czy wtrysków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się