cna Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Po kupnie audi a4b5 1.9tdi ajm zabraliśmy się do oględzin jej podwozia, na początek naszą uwagę przykuło dosyć ostre potraktowanie farmerami przedniego kanału powietrza przez który jak domniemam przelatuje powietrze z turbiny do icka na dodatek zaczyna się robić mokro w miejscach gdzie przykręcona była dolna krawędź zderzaka ma to jakiś wpływ na pracę bądź żywotność turbiny/silnika, podczas jazdy nie widać żadnych niepokojących oznak, "na razie" można to w jakiś sposób pokleić czy szukać nowego ? dodatkowo znalazłem wyciek ze skrzyni biegów w okolicach mechanizmu który odpowiada za wbijanie biegów "tak myślę" olej wydobywa się prawdopodobnie z tego miejsca , jest tam jakiś oring bądź uszczelka którą można w miarę bezinwazyjnie wymienić ???
Bodek66 Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Odnosnie tego wkręta , też tak kiedyś zrobiłem w poprzedniej Audi ja tą dziurkę zaspawałem migomatem , co do wybieraka miałem trzy A4 i w każdej się lekko pocił lub podciekał , czy tam jest oring czy siemering tego nie wiem i czy jest to do zrobienia bez rozebrania częściowego skrzynki tego też nie wiem bo nie robiłem .
Mozgu Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 (edytowane) Jesli ta rura sie poci to nie jest szczelna a jak nie jest szczelna to czesc cisienia ucieka a turbo musi wiecej dmuchac ay otrzymac zadane w programie cisnienie co przeklada sie na min spalanie moc i zywotnosc oraz to ze geometria pracuje mniej i moze nie pracowac w pelnym zakresie. Ale to ogolne teoretyzowanie. Załataj dziurke i bedzie git Edytowane 26 Listopada 2016 przez Mozgu
cna Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2016 Dzięki panowie za informacje , dodatkowo po sprawdzeniu go vagiem wywalił mi następujące błędy 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17664 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - zwarcie do plusa / przerwa / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Dodam ze nie dogrzewa mi płynu, temperatura na gajgerze jak i na fisie wynosi 60 stopni i nie wiem czy to wina czujnika płynu chłodnicy czy do wymiany mam termostat
musiek Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 (edytowane) Pierwszy bład mogą powodować zapieczone kierownice w turbinie, uszkodzona gruszka, nieszczelny układ turbo bądź padnięty zawór N75. Pozbyłbym się tego wkręta z rury i dobrze ją uszczelnił. Przydałoby się też zrobić logi turbo. Drugi błąd pewnie siadł czujnik . Po odpaleniu samochodu obroty samoistnie nie wzrastają? Wymiana tylko na oryginał. Odnośnie wybieraka jest tam uszczelnienie, da radę wymienić bez zwalania skrzyni ale to już trochę zabawy Edytowane 3 Grudnia 2016 przez musiek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się