Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów AVB pomowtryskiwacze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Proszę o analizę logów 1.9Tdi AVB 101KM

Czy to już czas na pompki czy uszczelki wystarczą.

1.

Auto zimne wolne obroty

http://vaglog.pl/log-013_018_023_31f30s.html

2.

Auto 90 stopni wolne obroty

http://vaglog.pl/log-013_018_023_U78aJH.html

3.

Auto 90 stopni obroty około 1900

http://vaglog.pl/log-013_018_023_X8ydkW.html

Pozdrawiam

Opublikowano

Korekcje już dość wysokie, zacznij od wymiany o-ringów, możesz podrzucić na mycie w ultradźwiękach jak masz gdzie ;)

Opublikowano

A samo czyszczenie LM coś da, sam się nie podejmę wymiany o-ringów wiec muszę znaleźć kogoś kto mi to zrobi , szybko i tanio

Opublikowano

LM Spulung daje marne efekty... jedyna słuszna metoda czyszczenia to albo maszyna albo myjka ultradźwiękowa... Jak będziesz zlecał wymianę, niech Ci powie jak to robi... O ile cofa, czy używa dynamometru itp...

Przy okazji zamień wtryski miejscami - największy plus z minusem, czyli 1 i 3

Opublikowano (edytowane)

A stan tych wtrysków jest miarę ok? bo na tę chwile ten samochód musi być jezdny codziennie, tak do marca około 8-10tyś km.

Wtedy dopiero będę mógł go odstawić gdzieś, a wiadomo pewnie 2-3dni będzie stał rozebrany

Edytowane przez y4kub
Opublikowano

Możesz spokojnie jeździć, błąd wywali dopiero przy +/- 2.8 mg :P Nie masz drgań na jałowym ? Podwyższonego spalania ? Wrzuć jeszcze log grupy 004.

Opublikowano

Powiem ci ze auto mam od tygodnia, nie wiem ile pali bo komputera nie mam , zrobiłem nim 500km i mam powyżej pół baku, zatankuje to bede wiedział ile pali,

drgania małe są ale o jakich drganiach mówimy?

Log na zimnym czy ciepłym?

nie kopci, odpala normalnie, przebieg 295 pewny

ogólnie w rodzinie jest jeszcze avg i chodzi silnik podobnie przebieg (podobno 265)

Opublikowano

Log może być taki i taki... Drgania silnika na wolnych obrotach na postoju...

Opublikowano (edytowane)

delikatne drgania są ale nie umiem ich ocenić, porównać czy tak ma chodzić silnik czy nie.

http://vaglog.pl/log-001_004_013_s5l02D.html

silnik zimny później pojadę gdzieś i zrobię na ciepłym

dostałem jeszcze takie info:

Zdejmij pokrywę zaworów i powypinaj wtyczki od PD i spróbuj delikatnie podoginać metalowe styki do środka żeby mocniej przylegały.
Ogólnie korekcje nie są najlepsze. Warto też sprawdzić regulację pompek. Ustawienie rozrządu sprawdź w grupie 004 ostatnia pozycja, powinno być w przedziale -0.6...+0.6

Edytowane przez y4kub
Opublikowano

Ogólnie powyżej 0,6 - 0,7 to już sygnał, że coś jest nie tak... Konektorki możesz sprawdzić jak również regulację śruby naciskającej na pompkę - jest pełna instrukcja w dziale 1.9 TDI zobacz czy dasz radę i próbuj ;) zawsze to kilka stówek w kieszeni

Synchro w tym logu jest OK, korekcje też lepsze w porównaniu do wcześniejszych, spróbuj zalać lepszego paliwa i trochę przegonić furę, od niczego możesz dodać jakieś STP czy LM do wtrysków... Potem sprawdź czy jest lepiej, jak nie zostaje sprawdzić konektorki i regulację a potem bawić się w oringi i podmianę miejscami...

Opublikowano (edytowane)

ok, spróbuje te rzeczy posprawdzać, lepsze paliwo tzn ultimate bp albo to lepsze z Orlenu?

Która wybrać : statoil,bp,orlen?

Rozumiem ze chodzi o ten temat który Ty napisałeś tzn:"pompowtryski-pd-demontaz-wymiana-ustawienie"

zaleje mu stp przegonie ją z 30km i zrobie logi.

Zrobiłem małą przejażdżkę autostrada około 3 tyś obr, jakieś 45km wiec auto dogrzane

log1:

http://vaglog.pl/log-013_004_023_8puPW.html

log2: auto chwile postało, przejechałem na spokojnie 5 km i rozpocząłem logowanie

http://vaglog.pl/log-004_013_023_Mz2oCk.html

Edytowane przez y4kub

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...