Barusyka Opublikowano 26 Listopada 2016 Opublikowano 26 Listopada 2016 Zatarłem silnik BMM i czeka mnie wymiana, no i teraz przy okazji pojawiły się dodatkowe możliwości. Z serwisu dostałem informacje, że z moim autem kompatybilne są następujące silniki: BGW, BPW, BMP no i oryginalny BMM. Każdy z wymienionych silników dostępny jest w wersji: fabrycznej, oraz zmodyfikowanej (wyeliminowane pewne wady kostrukcyjne). W serwisie powiedziano mi, że np. dla BMM są to zmiany w postaci: mocniejsze korbowody, panewki, wzmocniony wał.i teraz moje pytania o poradę jaki silnik wybrać:- oryginalnej kontrukcji czy modyfikowany?- założyć BMM jak fabrycznie, czy może któryś z proponowanych BGW, BPW, BMP?Jeśłi ktoś podpowie jaki silnik, to proszę o umotywowanie dlaczego akurat taki. Jeśli zalecacie modyfikowany, to jakie zmiany proponujecie i dlaczego?ogólnie poszukiwałem informacji w necie, ale jest tego napraawdę niewiele, więc ciężko jest się na coś zdecydować.z góry dziękuję za podpowiedzi
piotrsob1 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Na twoim miejscu włożył bym sprawdzonego 1,9 tdi AVF-a (albo AWX-a) To najmniej awaryjne i najbardziej wytrzymałe jednostki na pompkach , jakie się Volkswagenowi przydarzyły Goły słupek ubrany w Twój osprzęt powinien pasować bez problemów. Oczywiście wskazana będzie korekta softu ale i bez niej auto powinno jeździć bez problemu, pod warunkiem że wywalisz DPF. Jak cegiełkę byś chciał zostawić to musisz przełożyć wałek rozrządu ze swojego zdechlaka
andy-vip Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Ja miałem też BMM i zrobiłem nim ponad 70 tys. Zero jakichkolwiek problemów, całkowicie bezawaryjny. Jak czytałem co przechodzą użytkownicy o innych oznaczeniach to mnie ciarki przechodziły. Złego słowa nie powiem na BMM zwłaszcza że wytrzymał moc ponad 175km. To chyba coś powinno znaczyć jak piszę z pozycji użytkownika a nie tylko teoretyka. Edytowane 17 Grudnia 2016 przez andy-vip
DodoS4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Powiem Ci że zależy jak trafisz i kto jak silnik użytkował. Nie którzy jeżdzą tymi niby bardzo awaryjnymi i nic nie przy nich nie dzieje a niektórzy niby tymi bez awaryjnymi i co chwile dokładają. Ja bym zakładał BMM,z tego co wiem to jest najmniej awaryjny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się