Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z odpalaniem


kkrzysiekk555

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z z odpalaniem mojego 1.8T, już miałem problem podobny ale tametn okazał się przepaloną kostką w stacyjce. Teraz rozrusznik kręci i nie odpala, obojętnie czy zimny czy ciepły, trzeba kilka razy po kilkanaście sekund próbować aż wyskakuje czerwony wykrzyknik pikający ale w końcu zapali i jedzie normalnie, moc jest, nic nie szarpie, nie przerwya do puki się go nie zgasi, i nieraz pali od strzała a nieraz trzeba pomęczyć rozrusznik. Pompe w baku słychać, że się włącza, kostka w stacyjce nowa. Czy może być to immo czy jakieś inne cholerstwo? pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przekręcisz kluczyk i włączysz zapłon bez próby rozruchu powinny gasnąć niektóre kontrolki. Między innymi ta od immo. Jeżeli nie gaśnie masz odpowiedź. U mnie tak było. Żona dzwoni -nie odpala pod marketem. Podjechałem -od strzała. Hahahaha itp. Kilka razy. No i w końcu mnie się zegził. Styki immo przy stacyjce. Chwila roboty i zapomniałem o sprawie.

Oczywiście może być coś innego -wilgoć w powietrzu, czasem elektryka się szybciej objawia od tego.

Edytowane przez pulpecik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź bezpiecznik nr 30 w szkrynce z ECU miałem to samo przed kilkoma dniami. Jak przekręcasz zapłon to słyszysz pompę paliwa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem przed chwilą, wydaje się ok, pompe słychać jak przekręcam zapłon, dziś odpaliłem go ale trzeba było kręcić 4 razy po ok 15-20 sekund aż aku siadał i zapalił. Jeździłem normalnie, moc jest, zadnych objawów podczas jazdy nie ma, i po zgaszeniu dalej to samo - nie zapala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ecu fiksować, trzeba by jeszcze raz vagiem dokładnie sprawdzić czy nie sieje gdzieś błędami, ewentualnie immo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czujnik położenia wału korbowego i przede wszystkim zmień czujnik temp. Na oryginał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik wału wymieniony był jako pierwszy, dziś tez była wymiana pompki w baku na nową, koszty lecą a usterka dalej jest, zostaje mi chyba tylko serwis. Czujniki temperatury odpadają chyba, bo to obojętnie czy ciepły czy zimny i tak nie pali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może przewody od immo pasuje odświeżyć, chociaż jak nie odpala to raczej nie immo..

A mierzyłeś spadek napięcia na aku przy odpalaniu ?

A jak naciśniesz pedał gazu przy odpalaniu to też nie złapie ?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może przewody od immo pasuje odświeżyć, chociaż jak nie odpala to raczej nie immo..

A mierzyłeś spadek napięcia na aku przy odpalaniu ?

A jak naciśniesz pedał gazu przy odpalaniu to też nie złapie ?

Aku teraz kupiłem nowy Bosch 62a napięcie przy odpalaniu 10.6V jak już zapali to 14.3, jeszcze wymieniłem czujnik temepratury ale to dalej nie to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może przewody od immo pasuje odświeżyć, chociaż jak nie odpala to raczej nie immo..

A mierzyłeś spadek napięcia na aku przy odpalaniu ?

A jak naciśniesz pedał gazu przy odpalaniu to też nie złapie ?

Aku teraz kupiłem nowy Bosch 62a napięcie przy odpalaniu 10.6V jak już zapali to 14.3, jeszcze wymieniłem czujnik temepratury ale to dalej nie to

sprawdz na vagu co pokazuje ten NOWY czujnik

wymieniałem trzy (oryginały) aż czwarty pokazał dopiero prawdziwe wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniałem trzy (oryginały) aż czwarty pokazał dopiero prawdziwe wartości

Oryginały oryginały czy oryginał zamiennik ?

Ja pytałem w ASO do Siebie o oryginalny czujnik temp. to gość mi powiedział 165 zł.

Nie chce mi się wierzyć, że 4 kupiłeś i za sztukę była taka cena :D

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupiłem 4 a wymieniałem jeden za drugim, ojca kolega pracuje w ASO Skody także z podmianą nie było problemu, w skodzie płaciłem dokładnie 79 zł prawdziwy ORYGINAŁ z nabitymi logo VAG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek - jakie miałeś problemy, że wymieniłeś czujnik temp ?

Słabo odpalał ? Po trafieniu w końcu na dobry czujnik odpala lepiej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój czujnik kosztował 80zł ale jak i na nowym tak i na starym to samo jest cały czas, wczoraj zapłaciłem 700zł za wymiane komputera i to nie pomogło nawet, jutro jade na reklamacje niech oddają pieniądze a auto chyba wystawie jako uszkodzone bo już nie mam zamiaru włożyć nawet złotówki więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde jak paliwo dochodzi, to musi palić. Sprawdzałeś może ten, jak to określić "wzmacniacz" do cewek w budowie filtra powietrza ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabe palenie to ciężki temat, tak jak w 1.8 ktoś napisał czy nawet tu nie ważne, regulator paliwa, który jest przy wtryskiwaczach, może on coś źle pokazuje, ale wtedy na logach by pokazało..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Twoim miejscu już dawno odstawił bym auto do mechanika i ma ogarnąć temat bo samemu pół auta wymienisz a to może się okazać jakaś pierdoła ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...