kkrzysiekk555 1 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 Mam problem z z odpalaniem mojego 1.8T, już miałem problem podobny ale tametn okazał się przepaloną kostką w stacyjce. Teraz rozrusznik kręci i nie odpala, obojętnie czy zimny czy ciepły, trzeba kilka razy po kilkanaście sekund próbować aż wyskakuje czerwony wykrzyknik pikający ale w końcu zapali i jedzie normalnie, moc jest, nic nie szarpie, nie przerwya do puki się go nie zgasi, i nieraz pali od strzała a nieraz trzeba pomęczyć rozrusznik. Pompe w baku słychać, że się włącza, kostka w stacyjce nowa. Czy może być to immo czy jakieś inne cholerstwo? pozdrawiam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 JAkieś błędy w sterowniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulpecik 13 Opublikowano 27 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2016 (edytowane) Jeżeli przekręcisz kluczyk i włączysz zapłon bez próby rozruchu powinny gasnąć niektóre kontrolki. Między innymi ta od immo. Jeżeli nie gaśnie masz odpowiedź. U mnie tak było. Żona dzwoni -nie odpala pod marketem. Podjechałem -od strzała. Hahahaha itp. Kilka razy. No i w końcu mnie się zegził. Styki immo przy stacyjce. Chwila roboty i zapomniałem o sprawie. Oczywiście może być coś innego -wilgoć w powietrzu, czasem elektryka się szybciej objawia od tego. Edytowane 27 Listopada 2016 przez pulpecik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 Na Vagu czysto, immo mam odłączony to odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL 5 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Sprawdź bezpiecznik nr 30 w szkrynce z ECU miałem to samo przed kilkoma dniami. Jak przekręcasz zapłon to słyszysz pompę paliwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 sprawdziłem przed chwilą, wydaje się ok, pompe słychać jak przekręcam zapłon, dziś odpaliłem go ale trzeba było kręcić 4 razy po ok 15-20 sekund aż aku siadał i zapalił. Jeździłem normalnie, moc jest, zadnych objawów podczas jazdy nie ma, i po zgaszeniu dalej to samo - nie zapala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek991 0 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 może ecu fiksować, trzeba by jeszcze raz vagiem dokładnie sprawdzić czy nie sieje gdzieś błędami, ewentualnie immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Byłem już 3 razy na VAGU, czysto, immo odłączone mam już od 3 lat to immo odpada całkowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Sprawdź czujnik położenia wału korbowego i przede wszystkim zmień czujnik temp. Na oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 czujnik wału wymieniony był jako pierwszy, dziś tez była wymiana pompki w baku na nową, koszty lecą a usterka dalej jest, zostaje mi chyba tylko serwis. Czujniki temperatury odpadają chyba, bo to obojętnie czy ciepły czy zimny i tak nie pali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 (edytowane) A może przewody od immo pasuje odświeżyć, chociaż jak nie odpala to raczej nie immo.. A mierzyłeś spadek napięcia na aku przy odpalaniu ? A jak naciśniesz pedał gazu przy odpalaniu to też nie złapie ? Edytowane 6 Grudnia 2016 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 A może przewody od immo pasuje odświeżyć, chociaż jak nie odpala to raczej nie immo.. A mierzyłeś spadek napięcia na aku przy odpalaniu ? A jak naciśniesz pedał gazu przy odpalaniu to też nie złapie ? Aku teraz kupiłem nowy Bosch 62a napięcie przy odpalaniu 10.6V jak już zapali to 14.3, jeszcze wymieniłem czujnik temepratury ale to dalej nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek991 0 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 A może przewody od immo pasuje odświeżyć, chociaż jak nie odpala to raczej nie immo.. A mierzyłeś spadek napięcia na aku przy odpalaniu ? A jak naciśniesz pedał gazu przy odpalaniu to też nie złapie ? Aku teraz kupiłem nowy Bosch 62a napięcie przy odpalaniu 10.6V jak już zapali to 14.3, jeszcze wymieniłem czujnik temepratury ale to dalej nie to sprawdz na vagu co pokazuje ten NOWY czujnik wymieniałem trzy (oryginały) aż czwarty pokazał dopiero prawdziwe wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) wymieniałem trzy (oryginały) aż czwarty pokazał dopiero prawdziwe wartości Oryginały oryginały czy oryginał zamiennik ? Ja pytałem w ASO do Siebie o oryginalny czujnik temp. to gość mi powiedział 165 zł. Nie chce mi się wierzyć, że 4 kupiłeś i za sztukę była taka cena Edytowane 14 Grudnia 2016 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek991 0 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 nie kupiłem 4 a wymieniałem jeden za drugim, ojca kolega pracuje w ASO Skody także z podmianą nie było problemu, w skodzie płaciłem dokładnie 79 zł prawdziwy ORYGINAŁ z nabitymi logo VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Piotrek - jakie miałeś problemy, że wymieniłeś czujnik temp ? Słabo odpalał ? Po trafieniu w końcu na dobry czujnik odpala lepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrzysiekk555 1 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Mój czujnik kosztował 80zł ale jak i na nowym tak i na starym to samo jest cały czas, wczoraj zapłaciłem 700zł za wymiane komputera i to nie pomogło nawet, jutro jade na reklamacje niech oddają pieniądze a auto chyba wystawie jako uszkodzone bo już nie mam zamiaru włożyć nawet złotówki więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL 5 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Kurde jak paliwo dochodzi, to musi palić. Sprawdzałeś może ten, jak to określić "wzmacniacz" do cewek w budowie filtra powietrza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Słabe palenie to ciężki temat, tak jak w 1.8 ktoś napisał czy nawet tu nie ważne, regulator paliwa, który jest przy wtryskiwaczach, może on coś źle pokazuje, ale wtedy na logach by pokazało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi88PL 5 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Na Twoim miejscu już dawno odstawił bym auto do mechanika i ma ogarnąć temat bo samemu pół auta wymienisz a to może się okazać jakaś pierdoła ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się