Edronsss Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Posiadam od niedawna A4B5 ADP bez klimatyzacji, podczas jazdy silnik bardzo powoli sie rozgrzewa a nawet gdy sie już rozgrzeje do tych 90'C po przyspieszeniu czy też zwiększeniu obrotów temperatura potrafi spaść do nawet 70 według zegara temperatury, po zmniejszeniu obrotów analogicznie wraca do równej temp 90'C. Na zimnym silniku po odpaleniu silnika automatycznie zaczyna kręcić wiatrakiem i zwiększa prędkość od razu po zwiększeniu obrotów silnika do strasznych prędkości jakby był skręcony na sztywno z paskiem. Pytanie: w czym polega problem ? PS : Jestem zielony w obeznaniu z autami
lukasz51237 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 Możliwe, że czujnik temp do wymiany. Musiałbyś podłączyć vaga i sprawdzić może wyskoczy błąd czujnika to będziesz wiedział więcej. Może też być termostat. Węże masz ciepłe?
Edronsss Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Opublikowano 30 Listopada 2016 Stety/Niestety na vagu nie występują żadne błędy. Może to być łożysko wiskowe ?
k232 Opublikowano 30 Listopada 2016 Opublikowano 30 Listopada 2016 U mnie był jakiś dziwny dźwięk z wiskozy i właśnie wymieniłem te łożyska na ori i dźwięku nie ma ale z temp. dalej problem. U Ciebie na pewno nie będzie to..
lukasz51237 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Ja bym zaczął od czujnika temp. Porównywałeś wartości dla silnika i zegarów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się