andrew_a4 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Mam problem ze zmianą biegów tj. dwójki w ogóle nie ma (nie wchodzi- jakby wibrująca ściana, przez którą nie da się przebić), trójka wchodzi za każdym razem ale zawsze lekki dźwięk tarcia na sekundę się pojawia, a jedynka zazwyczaj wchodzi tylko czasami, za którymś razem bo jak by się blokuje. Powiedzcie mi proszę czy to skrzynia się sypie? bo raczej to nie sprzęgło? (nie mam dwumasy) Dziękuję z góry za pomoc
andrew_a4 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2016 sprawdzę, oj jak bym chciał, żeby to tylko było to Dziękuje za odpowiedź.
Langista Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Kiedy olej w skrzyni był wymieniany?
andrew_a4 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2016 Od momemtu zakupu czyli 2,5 roku nie był, a wcześniej nie mam takiej informacji..
Hezen Opublikowano 4 Grudnia 2016 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Na pewno ori olej jeszcze próbuje coś tam smarować
Langista Opublikowano 5 Grudnia 2016 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Próbuje.. Ogólnie jak wcześniej pisałem gdzie indziej, olej powinno wymieniać się albo co 5 lat, albo co 100 tyś. km. W innym wątku komuś wsteczny nie chciał wejść w ten sam sposób, wymienił olej w skrzyni i pomogło. Jak wodziki CI nie pomogą, to wymień olej, może pomoże.
andrew_a4 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2016 Dziekuje za pomoc w srode mam wolne i od razu zabieram auto do roboty
Adrian1727 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Witam, rozwiązał kolega problem ? mam podobnie z 2 biegiem w moim 1.8 ADR. Jak jadę na zimnym silniku to 2 bieg czasami wskoczy jak należy bądź wchodzi po połowie tzw. w trakcie wrzucania biegu zawaha się w połowie, nie wejdzie płynnie a czasami zazgrzyta jakbym miał sprzęgło do połowy wciśnięte. Na zgaszonym silniku również 1 i 2 bieg wchodzą nie płynnie z użyciem sprzęgła tak jakby NIE były ustawione. Po wrzuceniu 1 biegu mam spore luzy (lewo/prawo) czy może to być wina wybieraka czy oleju ? Dodam że z 3,4,5 i wstecznym biegiem nie mam najmniejszego problemu. Zastanawiałem się nad synchronizatorem 2 biegu lecz to jest dalsza bajka, wolałbym się upewnić, i dlatego podłączyłem się do tematu, gdyż widzę że kolega ma podobny do mojego problem, i jeśli wymiana oleju pomogła to bym wiedział już na czym stoję. Jeśli ktoś miał coś podobnego proszę o komentarz. Pozdrawiam
andrew_a4 Opublikowano 30 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2016 Udało się w końcu zdiagnozować problem i niestety okazało się, że skrzynia do wymiany.. koszt nowej (uzywki) 520 zl plus 350 wymiania. Olej byl, wszystko bez wyciekow, manualnie nie dalo rady wbic biegow. Rozsypala sie
Langista Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Ale w jakim sensie sie rozsypała? Tryba poszły czy synchronizator?
Hezen Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) Obstawiam że synchronizatory się posypały. Andrew, jaki kod tej skrzyni miałeś i jaką wrzuciłeś? Edytowane 31 Grudnia 2016 przez Hezen
andrew_a4 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 Kurcze nie jestem pewny bo mechanik mi wymieniał.. wydaje mi się że oznaczenie było DHL i wymienił na taką samą ale ręki sobie nie dam obciąć chyba tryby. Poodlaczali wszystko a mimo to nie byli w stanie nic z nią zrobić. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się