Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN]Prośba o sprawdzenie logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś zrobiłem swoje pierwsze logi :embarrassed:

Czy możecie coś z nich wywróżyć :cool1: ??

Logi są tylko do około 3,4 tys rpm bo dalej za cholerę nie dam rady przegonić bo następuje przeładowanie (?) :shocked: Logi "próbowałem" robić prz ytemp płyny chłodzącego 90st, na 3cim biegu od prędkości 40km/h w podłoge gaz aż do momentu odcięcia gdzieś w okolicach 3,5 tys rpm ;(

Druga sprawa, że mam zerowe doświadczenie w Excelu i chciałem to wszystko ładnie poukladac jak to robia inni Forumowicze lecz niestety nie wiem jak :embarrassed::wallbash::kwasny::disgust: ([podpowiedź mile widziana)

Pierwsze logi są z kanału 011 drugie z 008. Na kanał 003 zabraklo prądu w lapku, teraz naładowałem i śniegiem porządnie sypnęło i lodowisko się robi więc dziś już nie dam rady chyba zrobić kanału 003 :no:

kanał 011:

Sunday,28,December,2008,15:24:04

038 906 018 G ,, 00SG 1608,

,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,Duty cycle,,,,,,,,,,

,TIME,-2 to +2,?,?,Regulator valve?,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.00, 1596, 1785, 1459, 28.7,,,,,,,,,,

,0.46, 1680, 1816, 1714, 49.4,,,,,,,,,,

,0.92, 1827, 1887, 2020, 66.1,,,,,,,,,,

,1.37, 1932, 1948, 2264, 76.1,,,,,,,,,,

,1.83, 2079, 1948, 2438, 83.7,,,,,,,,,,

,2.30, 2205, 1948, 2530, 93.6,,,,,,,,,,

,2.74, 2331, 1948, 2550, 94.4,,,,,,,,,,

,3.21, 2457, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,3.67, 2562, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,4.12, 2667, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,4.58, 2730, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,5.04, 2835, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,5.49, 2919, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,5.95, 3024, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,6.41, 3108, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,6.86, 3213, 1948, 2560, 94.4,,,,,,,,,,

,7.32, 3297, 1948, 2570, 94.4,,,,,,,,,,

,7.79, 3360, 1948, 2570, 92.4,,,,,,,,,,

,8.23, 3381, 1948, 2540, 92.4,,,,,,,,,,

,8.68, 3402, 1948, 2448, 92.4,,,,,,,,,,

,9.14, 3402, 1948, 2397, 92.4,,,,,,,,,,

,9.60, 3423, 1948, 2387, 92.4,,,,,,,,,,

,10.05, 3444, 1948, 2377, 92.4,,,,,,,,,,

,10.51, 3465, 1948, 2366, 92.4,,,,,,,,,,

,10.98, 3402, 1102, 2356, 92.4,,,,,,,,,,

,11.42, 3381, 1051, 1958, 92.4,,,,,,,,,,

,11.89, 3318, 1051, 1703, 92.4,,,,,,,,,,

,12.35, 3276, 1040, 1591, 92.4,,,,,,,,,,

,12.80, 3213, 1040, 1540, 92.4,,,,,,,,,,

,13.26, 3171, 1040, 1499, 92.4,,,,,,,,,,

,13.72, 3108, 1040, 1459, 92.4,,,,,,,,,,

,14.17, 3066, 1040, 1418, 92.4,,,,,,,,,,

,14.63, 3024, 1040, 1377, 92.4,,,,,,,,,,

kanał 008:

Sunday,28,December,2008,15:18:59

038 906 018 G ,, 00SG 1608,

,Group A:,'008,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running

,,Engine speed,Inj qty,Inj qty,Inj qty,,,,,,,,,,

,TIME,,?,?,?,TIME,,,,,TIME,,,,

MARKER,STAMP, /min, mg/R, mg/R, mg/R,STAMP,,,,,STAMP,,,,

,0.35, 1596, 44.4, 39.0, 32.6,,,,,,,,,,

,0.82, 1659, 45.6, 39.4, 37.2,,,,,,,,,,

,1.28, 1785, 45.4, 40.4, 40.2,,,,,,,,,,

,1.74, 1890, 45.2, 41.8, 42.0,,,,,,,,,,

,2.19, 2016, 45.0, 42.0, 43.0,,,,,,,,,,

,2.65, 2121, 45.0, 42.0, 43.0,,,,,,,,,,

,3.11, 2247, 44.8, 42.0, 43.0,,,,,,,,,,

,3.56, 2352, 44.8, 41.8, 43.2,,,,,,,,,,

,4.01, 2436, 44.6, 41.6, 43.6,,,,,,,,,,

,4.47, 2541, 44.4, 41.4, 44.0,,,,,,,,,,

,4.92, 2646, 44.4, 41.2, 44.0,,,,,,,,,,

,5.38, 2730, 44.2, 41.2, 44.0,,,,,,,,,,

,5.84, 2835, 44.0, 41.0, 43.6,,,,,,,,,,

,6.32, 2919, 43.8, 40.8, 43.4,,,,,,,,,,

,6.78, 3003, 43.8, 40.8, 43.0,,,,,,,,,,

,7.26, 3066, 43.6, 40.6, 43.0,,,,,,,,,,

,7.76, 3171, 43.6, 40.6, 43.0,,,,,,,,,,

,8.25, 3234, 43.6, 40.4, 43.0,,,,,,,,,,

,8.71, 3255, 43.4, 40.4, 41.6,,,,,,,,,,

,9.16, 3276, 43.4, 40.4, 41.2,,,,,,,,,,

,9.62, 3276, 43.4, 40.4, 41.0,,,,,,,,,,

,10.08, 3297, 43.4, 40.4, 41.0,,,,,,,,,,

,10.53, 3297, 43.4, 40.4, 41.0,,,,,,,,,,

,10.98, 3318, 43.4, 40.4, 41.0,,,,,,,,,,

,11.44, 3318, 17.6, 40.4, 41.0,,,,,,,,,,

,11.90, 3255, 0.6, 40.4, 34.6,,,,,,,,,,

Wiem, że to wygląda na na kpinę ale czy da się z tego cioś wywnioskować ? :embarrassed::confused4:

Nie wiem o co chodzi z tymi przecinkami na końcu każdej linijki ?

Każda nawet szczątkowa informacja o ile uda się coś wysupłać z tego będzie bardzo cenna. :notworthy:

Opublikowano

bardzo duże przeładowanie i dlatego wpada w notlauf :wink4:

Opublikowano

bardzo duże przeładowanie i dlatego wpada w notlauf :wink4:

A możesz mi powiedzieć jak duże? tz nile odbiega od normy?

Czy czyszczenie turba pomoże czy może coś z cięgnem gruszki kombinowac? Zaworek N75 był podmieniany a poźniej kupiłem nowy, przewody podciśnienia na oko sprawne, na vagu wywala bład 0575 cisnienie w kolektorze dolotowym, kwestia doregulowania.

Czyli jak turbo wyczyszczę powinno pomóc ??

Opublikowano

aż o 0,6 bara przeładowywuje.czyszczenie jak najbardziej pomoże :wink4:

Opublikowano

aż o 0,6 bara przeładowywuje.czyszczenie jak najbardziej pomoże :wink4:

A takie "typowe' przeładowanie to chyba jest raczej mniejsze ? :kox:

No dobra, jużn ie marudzę wiecej :decayed:

Dziękuje bardzo za pomoc :drunk:

aha i jeszcze jedno małe pytanko, szykuje mi się trasa jutro 800km czy nic się nei stanie gdy będę jechał na granicy przeładowania? (przeładowanie następuje przy 110 km/h a jak będę jechał100km/h czyli nic sie nie powinno teoretycznie z turbem i silnikiem stać? )

Na wirniku spręzarki mam luz poprzeczny okolo 1 mm wyczuwalny w palcach. Czy to już wrózy koniec sprężarki? Dodam, że nawet jak ostro go gazuje nie ma dymu niebieskiego, prawie w ogole nie dymi, ale są śladowe ilości oleju w przewodzie przy sprężarce. Gdy turbo będzie już wyjęte to wystarczy je przeczyscic czy już może oddać do regeneracji?

Opublikowano

turbo na stól i czyszczenie ...

luz poprzeczny jest akceptowalny ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...