Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki Zamojskie - druga niedziela miesiąca godz. 15.00 patrz 1 post


chudineze

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Napisz mi na PW co chcesz, ale jak coś to dopiero we wtorek będę miał czas chyba, że ktoś inny będzie szybszy to niech się tu zgłosi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka sytuacja ,trasa Zamość-Kazimierz D. prędkość max 120 (deszcz) 3 osoby na pokładzie i 6,6 l/100 :)

20151017_152321.jpg

Edytowane przez pabloooo85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem , poprawa jest nie szarpie na zimnym ale góra jeszcze jakas slaba albo mi sie wydaje .Rozglądam sie powoli za parownikiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezki temat z kolesiem, powodzenia

Temat czesciowo rozwiazany ale ogolnie nie polecam
Mi gościu od 2 tygodniu rozbiera silnik który wymieniłem. . Trzeba mi tylko zrobić diagnozę i papierek na którym będzie napisane co dokładnie się zepsuło. . I już 2 tydzień czekam... ehhh szkoda słów na goscia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz mu na ręce i czy wszystkie części masz Mogę potwierdzić na swoim przykładzie Krętacz, nie zna się na robocie Wymieniałem u niego silnik - nieustawione pompowtryski (poprawiał Pera), moja dwumasa siadła, to miał wrzucić z tego samego silnika, po 2 latach jak zmieniałem się okazało że wrzucona z awx-a, przy montażu właściwej mało skrzyni nie rozjebało, bo zaje**ł dystans między skrzynią a silnikiem (ogólnie dwumas z awx-a niższy i ciężko biegi wchodziły). Oczywiście nie jego wina, skrzynię skleiłem, a na pytanie o dystans odpowiedział "a po Ci była potrzebna"... :facepalm: Mi się ciśnie tylko jedno słowo :facepalm: A na marginesie dystans to bardzo chodliwa rzecz - potrzebny przy zmianie z automatu na manual. Bierz rachunek

Edytowane przez Rotmistrz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bedzie oznaczenie wybite na głowicy , w zasadzie to to w V pomiedzy głowicami


szukaj takiego płaskiego pola , jak nie bedzie miedzy głwami to na boku bloku od strony kolektora

tyle warsztatów i silnikow .......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak bedzie oznaczenie wybite na głowicy , w zasadzie to to w V pomiedzy głowicami

szukaj takiego płaskiego pola , jak nie bedzie miedzy głwami to na boku bloku od strony kolektora

tyle warsztatów i silnikow .......

Dzięki jak będę miał chwilę to sprawdzę. . Mam nadzieję że znajdę...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...