Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do wgladu. Brak mocy...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, troszkę walczę już z swoją audiczka i chyba czas by odezwać się na forum.

A więc seryjnie 1.8t AVJ 150 koni a jedzie o wiele, wiele gorzej niż mój stary i prze kochany Golf 1.9 tdi 110km....

Więc pierwsze co zrobiłem to wymieniłem kompletną odme bo rozpadała się w rekach ! W aso nowe cześci tańsze niż używki z allegro lub w podobnych cenach, więc warto przedzwonić lub sprawdzić na stronie tak na marginesie. Wymienione na akcji serwisowej też 4 cewki na oryginały.

Tak jak nadmieniłem w autko brak mocy, wydaje mi się jak by turbo nie wstawało. Więc wraz z wymianą odmy sprawdziłem też dolot.

A więc czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie i czyszczenie zaworu ciśnienia za przepływomierzem, sprawdzenie i czyszczenie zaworu DV (na 99% sprawny) Trzyma podciśnienia jak delikatnie puknie się grzybek dolny a że zawsze panuje jakieś ciśnienie w dolocie to na pewno jest ok?

Czasem wyskakuje bląd system to lean p0171 Czyli ubogiej mieszanki. Poza tym brak błędów do chwili przed wykonania logów...

Postanowiłem zrobić logi

Grupa 002 + 033

http://vaglog.pl/log-002_033_GqFcE1.html

Grupa 003 + 020

http://vaglog.pl/log-003_020_nc1W5D.html

Grupa 115 + 118

http://vaglog.pl/log-115_118_AEtuy6.html

Statyczne Grupa 032

http://vaglog.pl/log-032_Pm4l6md.html

Z racji warunków atmosferycznych większość logów wykonana do około 5-6 tyś obrotów.

Co najlepsze podczas tego pałowania autka pojawił się błąd N75 open Circuit. Pierwszy raz i tego zaworu nie sprawdzałem.

Panowie Z tego co widzę bardzo mało powietrza, ale czy to spowodowane przepływką czy tym N75 ?

Niech ktoś bardziej obeznany jak może niech się wypowie i mi pomoże.

Edytowane przez Majkell.s
Opublikowano

Wrzuć logi na vaglog.pl bo nic na tych obrazkach nie widać.

Opublikowano

Może obejśc całkiem n75 i sprawdzić czy bedzie przeładowywał, jeśli tak to n 75 do d*py

Opublikowano

Linki do vaglog dodane, dzięki za odzew panowie.

Opublikowano (edytowane)

N75 nie dziala, dlatego auto nie jedzie, albo jest zaworek uszkodzony(sprawdzic rezystancje na pinach) albo urwany kabelek przy wtyczce, podwin gumowa oslonke przy wtyczce i zobacz kabelki.

Edytowane przez ?ukasz13
Opublikowano

Normalne jest to że błedu nie wywala tego zaworku ? A dopiero przy robieniu logów pierwszy raz wyskoczył błąd przy "butowaniu" autko pod 6 tys obrotów?

Opublikowano

No nie jest normalne, powinno wywalac, zrob test wyjsc na vagu i zobacz czy cyka wogole.

Opublikowano

Przepływka czasem nie wskazuje za mało?

Opublikowano

Przepływka czasem nie wskazuje za mało?

nie ma doładowania to i mało pokazuje zrób porządek z n75 zobacz czy cyka podłączając go np do akumulatora.

Opublikowano

Nie ma doladowania stad nieskie wartosci przeplywki ?

Panowie jutro postaram sie to wymontowac i sprawdzic.

Druga sprawa ze autko nie pali na zimnym na "rys" tylko po 2-3 sekundach, później na pol obrotu. Oczywiście filtr paliwa wymienilem od razu po kupnie miał już 10 lat na karku, i chodzi równo 1200 obrotow po chwili wchodzi na swoje docelowe obroty. Czujnik temperatury ? Może to mieć zwiazek z tym n75 ?

Opublikowano

Witam, troszkę walczę już z swoją audiczka i chyba czas by odezwać się na forum.

A więc seryjnie 1.8t AVJ 150 koni a jedzie o wiele, wiele gorzej niż mój stary i prze kochany Golf 1.9 tdi 110km....

Więc pierwsze co zrobiłem to wymieniłem kompletną odme bo rozpadała się w rekach ! W aso nowe cześci tańsze niż używki z allegro lub w podobnych cenach, więc warto przedzwonić lub sprawdzić na stronie tak na marginesie. Wymienione na akcji serwisowej też 4 cewki na oryginały.

Tak jak nadmieniłem w autko brak mocy, wydaje mi się jak by turbo nie wstawało. Więc wraz z wymianą odmy sprawdziłem też dolot.

A więc czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie i czyszczenie zaworu ciśnienia za przepływomierzem, sprawdzenie i czyszczenie zaworu DV (na 99% sprawny) Trzyma podciśnienia jak delikatnie puknie się grzybek dolny a że zawsze panuje jakieś ciśnienie w dolocie to na pewno jest ok?

Czasem wyskakuje bląd system to lean p0171 Czyli ubogiej mieszanki. Poza tym brak błędów do chwili przed wykonania logów...

Postanowiłem zrobić logi

Grupa 002 + 033

http://vaglog.pl/log-002_033_GqFcE1.html

Grupa 003 + 020

http://vaglog.pl/log-003_020_nc1W5D.html

Grupa 115 + 118

http://vaglog.pl/log-115_118_AEtuy6.html

Statyczne Grupa 032

http://vaglog.pl/log-032_Pm4l6md.html

Z racji warunków atmosferycznych większość logów wykonana do około 5-6 tyś obrotów.

Co najlepsze podczas tego pałowania autka pojawił się błąd N75 open Circuit. Pierwszy raz i tego zaworu nie sprawdzałem.

Panowie Z tego co widzę bardzo mało powietrza, ale czy to spowodowane przepływką czy tym N75 ?

Niech ktoś bardziej obeznany jak może niech się wypowie i mi pomoże.

Mam problem w moim samochodzie Audi A4 1.9 TDI 131 kW. Samochody miały problemu tnie prędkość w km / h 120-130 obrotów na minutę lub 4. I zavendsuar N75, a teraz wszystko jest w porządku.

Sent from my SM-G930P using Tapatalk

Opublikowano

Panowie jest postep ! A mianowicie ogarnołem ten n75 i czuć iż turbinka się włącza w końcu! Od około 2tyś obrotów auto dostaje mocy, demon to nadal nie jest ale jedzie :)

Właściwie tylko przeczyściłem styki, strasznie naprężone te kabelki są od n75 i przepływki.. Nie wiem czy tak to ma wyglądać...

Ale wyszło na jaw iż ten DV ma nieszczelność... Przy puszczaniu pedału przyśpieszenia słychać charakterystyczny dźwięk, naprawdę brzmi jak "źrebak".

Zamawiam Nowy DV i zrobię logi raz jeszcze. W ASO cena 162 zł. Jutro odbieram.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...