Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana tulei w tylnym zawieszeniu


mani88

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Mam zużyte tuleje w tylnym zawieszeniu, które zaznaczyłem na zdjęciu. Proszę o informację czy są one wymienialne czy jest konieczność kupna całego elementu? Nie wiem czy sobie sam z tym poradzę... większość rzeczy w aucie wymieniałem sam ale nie wiem jak tutaj z dostępem.. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam

8mf641jxzas9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostęp dostępem ale do wymiany jakichkolwiek tulei potrzebujesz prasę hydrauliczną, nie ma w tym większej filozofii, jest jedynie konieczność wyjęcia elementu i zamówienia tego co potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem ten sam problem i jak robiłem to wymieniłem wszystkie elementy wymienne w tylnym zawieszeniu(razem z śrubami do ustawiania geometrii z ASO) zestaw kompletowal mi Wandej

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej linki z opisem wymiany elementów tylnego zawieszenia i listą elementów. Może się przyda.

http://www.pelicanparts.com/techarticles/Audi_B6_A4/69-SUSPEN-Replacing_Rear_Suspension_Bushings/69-SUSPEN-Replacing_Rear_Suspension_Bushings.htm

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/352180-tylne-zawieszenie-a4b6-fwd/

Edytowane przez Lukasz_N
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki przyda się na pewno! tuleje mają jakieś konkretne oznaczenie? wolałbym je kupić zanim wykręcę wahacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mnie ciekawia objawy ... bo u mnie nie wyglada to wizualnie dobrze ale kompletna cisza

Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są specjalne ściągacze tulei komplet 27 elementów 500 zł lub taniej jeżeli ich tyle nie potrzeba. Potem tym samym przyzadem je wciskasz. A także praski do wyciskania sworzni wahaczy ale to już droższy sprzęt. Wszystko mieści się w dłoni pracujesz tym na samochodzie bez demontażu elementów zakładasz wkrecasz lub wykrecasz i tuleja lub sworzeń wypchana. Są też gotowe praski pod konkretny model auta, tańsze bo wiadomo mniej elementów. Tak piszę bo jak lubisz sam sobie robić to jest fajna sprawa. Nie potrzeba nosić części na prasy hydrauliczne a jeśli da się zrobić na aucie to po co demontowac elementy.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjąłem próbę demontażu tego elementu. Tuleje kupione z nadzieją, że sobie poradzę :P Niestety bez ściągnięcia całej belki się nie obędzie, śruby standardowo zapieczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...