mani88 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Hej! Mam zużyte tuleje w tylnym zawieszeniu, które zaznaczyłem na zdjęciu. Proszę o informację czy są one wymienialne czy jest konieczność kupna całego elementu? Nie wiem czy sobie sam z tym poradzę... większość rzeczy w aucie wymieniałem sam ale nie wiem jak tutaj z dostępem.. Dzieki za pomoc. Pozdrawiam
Nurek_bagieNNy Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 dostęp dostępem ale do wymiany jakichkolwiek tulei potrzebujesz prasę hydrauliczną, nie ma w tym większej filozofii, jest jedynie konieczność wyjęcia elementu i zamówienia tego co potrzebne.
hutch1 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Ja miałem ten sam problem i jak robiłem to wymieniłem wszystkie elementy wymienne w tylnym zawieszeniu(razem z śrubami do ustawiania geometrii z ASO) zestaw kompletowal mi Wandej Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Lukasz_N Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 (edytowane) Poniżej linki z opisem wymiany elementów tylnego zawieszenia i listą elementów. Może się przyda. http://www.pelicanparts.com/techarticles/Audi_B6_A4/69-SUSPEN-Replacing_Rear_Suspension_Bushings/69-SUSPEN-Replacing_Rear_Suspension_Bushings.htm http://a4-klub.pl/index.php?/topic/352180-tylne-zawieszenie-a4b6-fwd/ Edytowane 14 Grudnia 2016 przez Lukasz_N
mani88 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 14 Grudnia 2016 Dzięki przyda się na pewno! tuleje mają jakieś konkretne oznaczenie? wolałbym je kupić zanim wykręcę wahacz
kubabkb Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 mani88 jakie miales objawy zuzytych tulei ze je wymieniasz?
adadur Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Tez mnie ciekawia objawy ... bo u mnie nie wyglada to wizualnie dobrze ale kompletna cisza Tapatalk
darox5 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Są specjalne ściągacze tulei komplet 27 elementów 500 zł lub taniej jeżeli ich tyle nie potrzeba. Potem tym samym przyzadem je wciskasz. A także praski do wyciskania sworzni wahaczy ale to już droższy sprzęt. Wszystko mieści się w dłoni pracujesz tym na samochodzie bez demontażu elementów zakładasz wkrecasz lub wykrecasz i tuleja lub sworzeń wypchana. Są też gotowe praski pod konkretny model auta, tańsze bo wiadomo mniej elementów. Tak piszę bo jak lubisz sam sobie robić to jest fajna sprawa. Nie potrzeba nosić części na prasy hydrauliczne a jeśli da się zrobić na aucie to po co demontowac elementy. Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
mani88 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 Podjąłem próbę demontażu tego elementu. Tuleje kupione z nadzieją, że sobie poradzę Niestety bez ściągnięcia całej belki się nie obędzie, śruby standardowo zapieczone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się