bialy118 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Witam moja audi a4 b6 1,8 t bfb od dłuższego czasu muli nie ma mocy raz ciągnie raz nie chodzi jak by w ogóle turba nie było,wczoraj z czytałem błędy i wyskoczył mi 17536-fuel trim bank 1 dziś błąd się powtórzył skasowałem i zrobiłem logi.Logi robiłem pierwszy raz nie wiem czy dobrze i z pomocą zony tak wiec nie udało się do odcinki tylko ok 5-6 tys.Proszę o pomoc w interpretacji: Grupa 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_3jQPdh.html Grupa 020+003 http://vaglog.pl/log-020_003_GLG4eXF.html Grupa 002+033 http://vaglog.pl/log-002_030_pqR27pm.html Sprawdziłem tez kanał 032 po logach i pokazało pierwsza lambda 0,2% a druga 8,6%
kaman5151 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Nieszczelność + przepływomierz. Miałem to samo u siebie. U Ciebie przepływka pokazuje za dużo. Miałem podobne logi z niej. Po wymianie znaczna różnica i więcej błąd z ubogą mieszanką (17536) się nie pojawił.
bialy118 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2016 Wczoraj zdjołem przepływke zeby zobaczyc czy nie jest zasyfiona i przeżyłem szok niemiec załozyl przepływke bezfirmowa nie ma na niej zadnej firmy i numerow,a jak wyglada kondycja turba mozecie cos z tych logow powiedziec? Czasami ciagnie z dołu ale zaraz przeładowuje Witam mam kolejny problem z moim bfb dzis przyszedl oryginalny uzywany przeplywomierz bosh o numerach 06A906461L sprzedawca twierdzi ze na stowe sprawny daje gwarancje rozruchowa zalozylem przeplywke i zonk auto po odpaleniu telepie nie moze wejsc na obroty po paru sekundach gasnie zalozylem spowrotem chinola i auto chodzi normalnie co moze byc przyczyna przeplywka bosh padnieta??? zauwazylem tez bo gosc do tego bosha dal mi wtyczke z kablem i kolory kabli w tej wtyczce roznia sie od kolorow w mojej wtyczce oraz wtyczka od bosha ma w srodku inny ksztal niz moja wtyczka o co tu chodzi?czy do 1,8 t z numerami 06A906461L bylo kilka wersji przeplywki??? prosze o pomoc!!!
Łukasz13 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Opublikowano 22 Grudnia 2016 Odepnij na chwile aku albo skasuj błedy i dopiero wtedy sprawdz jak chodzi na tej nowej przepływce, jesli przepływka jest z takimi numerami jak piszesz to jest prawidłowa.
bialy118 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2016 ok jutro tak zrobie i napisze czy pomoglo dzieki wielkie! A wiec skasowalem błedy i lipa auto na tej przeplywce nie chodzi tzn odpala chodzi rowno przez ok 15-20 sekund po tym zaczyna strasznie telepac silnikiem i gasnie,przeplywka padnieta czy moze podroba bosha??
Łukasz13 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Trudno powiedzieć co jest nie tak, błędy jakieś wywala czy nic?, daj fote tej przepływki, jest taka opcja że nr. na obudowie jest ok a wkład jest inny trzeba by wyjąc wkład i sprawdzić na nim numer. Może być też inny problem w aucie którego nie widać w logach.
WYSKUN Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Skąd ja znam ten błąd "17536" walczylem z 2 miechy. Blok 32 pokazywal 23%. Nowa przeplywka, odma, wyczyszczony zaworek skrzyni korbowej i jest git dzieki kolegom z forum:) też telepotało autem z rana jak galaretką
bialy118 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2016 Trudno powiedzieć co jest nie tak, błędy jakieś wywala czy nic?, daj fote tej przepływki, jest taka opcja że nr. na obudowie jest ok a wkład jest inny trzeba by wyjąc wkład i sprawdzić na nim numer. Może być też inny problem w aucie którego nie widać w logach. Błędów nie wywala bo nawet na tej przeplywce z garazu nie moge wyjechac na tej co mam od zakupu auto chodzi tylko w logach ma za duze wartosci wklejam foty jego bosha
roger18sx Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Do paska zakupiłem przeplywkę nową za 4 stówy firmy qap .Po logach widać było że zawyża więc reklamacja uznali że ok. Więc pojeździłem może miesiąc na niej i stojąc w korku pierwszy raz w ciągu 4 lat auto samo niespodziewanie zgasło.Zdechł ten nowy przepływomierz nawet było z niego czuć woń uwalonej elektroniki.Skorzystałem z programu bosch exchange oddałem oryginał i za niedużą kasę miałem nowy który działa już 4 rok.
krzysiekml Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 sprawdz ciśnienie paliwa bo długie czasy wtrysków są
bialy118 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 sprawdz ciśnienie paliwa bo długie czasy wtrysków są Ok a jak to najlepiej zrobic zeby pomiar byl rzeczywisty??/ Dodam ze filtr paliwa wymieniony 1,5 roku temu po zakupie na oryginal w serwisie w aucie siedzial jeszcze oryginal z 2003 roku Witam dzis załozylem inny przeplywomierz rowniez bosh kupilem u innej osoby i ten okazal sie w 100% sprawny jak poprawi sie pogoda zrobie logi z ta przeplywka wziolem sie tez za sprawdzenie nieszczelnosci i odkrylem za pomoca srodka do wykrywania nieszczelnosci ze mam nieszzcelnosc w kolektorze ssacym tzn w nim sa wkrecane plastiowe mocowania wtryskow mialem je wymieniane rok temu i teraz puszczaja po spryskaniu sprayem pieni sie prawie w kazdym gniezdzie czy moze to miec wplyw na dlugi czas wtrysków??? Planuje jeszcze sprawdzic cisnienie paliwa ale musze sprzet skolowac mysle ze po nowym roku to sprawdze.
Łukasz13 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Długi czas wtrysku miałeś przez niesprawną przepływkę, jesli teraz dobrze wskazuje czasy powinny wrócić do normy, zloguj zobaczymy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się