spetsnaz Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam!! Prawdopodobnie skończył się zawór EGR w moim 1Z, sadzi olejem na kolektor turbo i rurę. Nieszczelność pojawiła się już jakiś czas temu, ale nie przeszkadzało mi to do dzisiaj, (plamka oleju pod autem). Jako, że koszt nowego zaworu jest znaczny (około 550PLN), czy jest możliwość uszczelnienia bądź regeneracji tego zaworka? Uprzedzam, że nie chcę zaślepiać zaworu. Powoli zaczynam rozglądać się się używanym EGR`em, ale 028131501E który znajduje się w moim silniku ciężko znaleźć na "rynku wtórnym". Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i pomysły.
seba1-2 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 kolego mam dwa takie zawory na pozbyciu, jeden pochodzi z mojego ahu a drugi taki sam mam z afn, info na pw
spetsnaz Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2009 olego mam dwa takie zawory na pozbyciu, jeden pochodzi z mojego ahu a drugi taki sam mam z afn, info na pw Seba, dzięki za pomoc, ale już kupiłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się