Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B5[AFN] 110KM-brak mocy, błąd 575.


FakLife

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio przy przyciśnięciu troszkę pedała gazu napotkał mnie nie mały problem,autko nagle straciło moc przy wciśnięciu pedała gazu jakby coś je hamowało.

Po podłączeniu VAGa pokazuje błąd :00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference.

zrobiłem log dynamiczny z 11 grupy.

Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_9mPba.html

po skasowaniu błędu autko zbiera się jak przed problemem lecz po przekroczeniu 4k obrotów znowu traci moc.

Jest też jeszcze jeden problem ze wskazówką obrotomierza, pokazuje zaniżone wartości, przy obrotach na komputerze 4200obr. na blacie ledwo 3 tys. przekroczyła, czasem też jakby zamarzała w miejscu , silnik wchodzi na obroty bądź z nich schodzi a ona stoi w miejscu przez kilka sekund.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem ten sam problem zaraz po zakupie auta,

wiele tamtow na forum wskazuje na zapieczona geometrie lub nieszczelnosc na wezykach, u mnie pomoglo lekkie skrocenie niektorych wezykow bo byly sparciale na koncach i rozruszanie geometrii strzykawka, Od tamtej pory blad sie nie pojawil chociaz wiem ze to moze byc chwilowe rozwiazanie. Poki co staram sie jezdzic w miare dynamicznie i od czasu do czasu pokrecic auto wyzej i jest ok.

Edytowane przez pdk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Zgadzam się z przed mówcą.

Wymień wężyki podciśnieniowe,rozruszaj gruszkę podciśnieniową sprawdź czy nie przerdzewiała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny temat o trybie awaryjnym.

Tryb awaryjny może być spowodowany przez:

-Nieszczelne wężyki podciśnienia

-Nieszczelność dolotu

-Niesprawny N75

-Siadająca pompa vacum (niskie podciśnienie)

-Niesprawny przepływomierz

-Zapieczona geometria turbiny

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny temat o trybie awaryjnym.

Tryb awaryjny może być spowodowany przez:

-Nieszczelne wężyki podciśnienia

-Nieszczelność dolotu

-Niesprawny N75

-Siadająca pompa vacum (niskie podciśnienie)

-Niesprawny przepływomierz

-Zapieczona geometria turbiny

Czyli podsumowując. Jak się nie znasz - oddaj do mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz biorąc jak ktoś się nie zna to się zgadzam.

Ale jak ktoś jest kumaty, ma podstawowe klucze i narzędzia to samemu można to ogarnąć.

Ja nie jestem mechanikiem, lubie się zająć technicznymi rzeczami oraz znam swoje możliwości i sądzę że nie jest to trudne do zrobienia we własnym zakresie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za podpowiedzi, sprawdzę wszystkie pomysły (w miarę możliwości:),przez Was podane i odezwę się co pomogło, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem, jak do tej pory znalazłem nieszczelność na rurze S od turbo bo się poci i słychać syk powietrza jak się depnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...