k232 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Siemka Wszystkim Przede wszystkim to Wesołych i rodzinnych świąt wszystkim ) Panowie temat wiskozy w naszych batmobilach, czy na zgaszonym silniku powinno dać się przekręcić wiskozą? Czy jak zapalamy silnik po całej nocy to wiskoza od razu działa na pełnych obrotach na biegu jałowym czy ona z rozgrzewaniem się silnika powinna się wkręcać na szybsze obroty? Zapraszam do dyskusji
rhinbac Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Na zgaszonym silniku powinna sie swobodnie obracac, wraz z rozgrzewaniem sie silnika obraca sie szybciej. Na youtubie masz animacje ktora Ci to moze jasniej wyjasni
k232 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2016 Podeślesz link ? No u mnie się obraca na wyłączonym silniku ale jak zapale auto po całej nocy to sie kręci tak jak na biegu jałowym, nie ma tak, że zwiększa obroty z rozgrzewaniem się silnika i właśnie nie wiem czy to jest dobre..
Gość Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) czy na zgaszonym silniku powinno dać się przekręcić wiskozą? Tak Czy jak zapalamy silnik po całej nocy to wiskoza od razu działa na pełnych obrotach na biegu jałowym czy ona z rozgrzewaniem się silnika powinna się wkręcać na szybsze obroty? Wraz z zapaleniem silnika zaczyna dzialac pompa wody a wentylator wraz ze sprzeglem jest spiety z wirnikiem pompy wody. Sprzeglo ma za zadanie regulowac obroty wentylatora tak by nie chodził on równo z obrotami wirnika pompy wodnej i zwiekszal je dopiero do obrotów bliskich wirnikowi pompy gdy bedzie zapotrzebowanie na dodatkowe chlodzenie czyli wtedy gdy zaczyna rosnac temp cieczy chlodzacej. Wszystko dzieje sie za sprawa cieczy w wiskozie ktora zmienia swoja lepkosc pod wplywem temperatury. Silnik Ci się przegrzewa? Edytowane 26 Grudnia 2016 przez uszol
k232 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Rośnie mi wskazówka od temp na zegarach, dziś wstawiam nowy czujnik temp, i właśnie nie wiem czy czujnik walnięty czy wiskoza do wymiany, na forum ktoś wstawiał, że u nas w 1.8 na 51 kanale pokazuje temp a nie na 49..
Gość Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Sprobojn zatrzymać wiatrak na rozgrzanym silniku oczywiście nie palcami jeśli się zatrzyma padła wiskoza
k232 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 Podpowiedz jakim urządzeniem zatrzymać wiatrak?
rhinbac Opublikowano 28 Grudnia 2016 Opublikowano 28 Grudnia 2016 Plastikowa butelka delikatnie zeby go nie uszkodzic jak jest sprawny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się