marecki_78 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Hej, dopiero zaczynam moją przygodę z logami więc proszę o wyrozumiałość. Poniżej opis problemów jakie ma mój kolega. Błedy: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 28-10 - Short to B+ - Intermittent po skasowaniu już nie powrócił. 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent - powraca cały czas.. Pełne logi są w PDF tutaj http://users.uhc.com.pl/~marekm/a4/Logs_summary-1.pdf. Poniżej ekstrakt logów: Grupa3: GRUPA 3 Basic Settings: GRUPA 3 statyczna: Grupa 008: Grupa 11: Z rzeczy które zauważyłem: samochód jest niedogrzany - 80-81 stopni to za mało - czyli termostat do zmiany przepływomierz był zmieniany 2 lata temu na jakąś podróbkę , cały czas przepływomierz mierzy o jakieś 20-30% więcej niż powinien (znaczy że jest uwalony ???) N75 bedzie czyszczony, [l/i] Zdaje się że do czyszczenia N75 i turbina... ale tak naprawdę pytanie mam podstawowe czy przepływka jest do zmiany ? Czemu ona mierzy więcej? Według mnie najpierw przepływka do zmiany, potem N75 do czyszczenia, ew. kierownice turbiny do rozruszania albo turbina do czyszczenia. Co o tym sądzicie ?? Proszę o opinie.
przemik Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Nic ale to absolutnie nic nie rob z przeplywomierzem. IMHO - jest dobry. Proponuje sprawdzic czy sztanga kierownic sie porusza...Wyczysc turbine... kierownice VTG stoją dęba... Na moje oko przeladowanie jest tak duze ze sprezarka jest pelna sadzy. Pro forma mozna by jeszcze podmienic N75 z innego auta - ale to na 99% winne są kierownice VTG. Po czyszczeniu zapraszam ponownie z kpl. logow. Pozdrawiam
letallec Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Uuuuu, ale przeladowanie. Wyciągaj turbo do czyszczenia, bo za chwile możesz nie mieć co czyścić. Tak jak pisał poprzednik, przepływkę na razie zostaw w spokoju.
marecki_78 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2009 Nic ale to absolutnie nic nie rob z przeplywomierzem. IMHO - jest dobry. Proponuje sprawdzic czy sztanga kierownic sie porusza...Wyczysc turbine... kierownice VTG stoją dęba... Z racji Sylwestra rozruszaliśmy tylko sztangę (3 sesje: 50 razy góra/dół i 10 km butowania ) -> trochę sadzy wywaliło z układu. Niedługo trzeba będzie poczyścić całą turbinę. Dodatkowo czyściliśmy przepływomierz. Samochód odzyskał moc ale tylko za 1 h... bo potem wrócił bład: 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) -> na stałe. Dzieki za rady... Bedziemy badać kabelkologię ... Tak czy siak zakazałem koledze PSJ. Grupy 003, 008, 011 są tutaj: Widać że doładowanie lepsze teraz walka z usunięciem błędu przepływomierza.
lukasz80 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 z tego co widać to zajeździłeś lub za bardzo wyczyściłeś przepływomierz. Teraz to chyba tylko nowy
marecki_78 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2009 z tego co widać to zajeździłeś lub za bardzo wyczyściłeś przepływomierz. Teraz to chyba tylko nowy Jeśli kabelkologia będzie w porządku to będziemy zmuszeni to zrobić. Co ciekawe po delikatnym czyszczeniu przepływka działała... nawet sporo lepiej a dopiero po 1 h cos padło . Kumpel myśli że może jednak kabelkologia bo wcześniej też tak miał.. Zobaczymy, dam znać
spanky Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 biorac wartosci lmm to albo padl albo wtyczka wypieta .. innej opcji nie przewiduje ...
PAWEL69 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 biorac wartosci lmm to albo padl albo wtyczka wypieta .. innej opcji nie przewiduje ... wartość 550 dla LMM świadczy o ''zniszczonej'' przepływce na 100% jak jest podpięta... Pozdrawiam
rosiel Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 biorac wartosci lmm to albo padl albo wtyczka wypieta .. innej opcji nie przewiduje ... wartość 550 dla LMM świadczy o ''zniszczonej'' przepływce na 100% jak jest podpięta... Pozdrawiam nie koniecznie.zamkniety egr i nieszczelny dolot zrobia to samo
letallec Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 biorac wartosci lmm to albo padl albo wtyczka wypieta .. innej opcji nie przewiduje ... wartość 550 dla LMM świadczy o ''zniszczonej'' przepływce na 100% jak jest podpięta... Pozdrawiam nie koniecznie.zamkniety egr i nieszczelny dolot zrobia to samo tak, ale nie w powyższym przypadku, gdzie turbo ładnie ładuje(prawie idealnie zgodnie ze specyfikacją)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się