dijo55 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) Witam. Mam takie pytanie czy zatkana badz uszkodzona odma moze byc przyczyna jakiegos lewego badz zbyt malego powietrza w ukladzie dolotowym? Wymienilem zawor DV przeplywomierz, ezektor i nadal nie jest to co ma byc za malo powietrza silnik dostaje. Mam silnik AVJ Odma jest gdzies przy filtrze powietrza? Obroty czasami zafaluja troszeczke Edytowane 27 Grudnia 2016 przez dijo55
WYSKUN Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) http://www.tomczesci.pl/uploads/112472.thumb400.jpg Edytowane 27 Grudnia 2016 przez WYSKUN
dijo55 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) I to wystarczy? http://www15.zippyshare.com/v/6n4C2IqO/file.html Myslalem jeszce nad sprawdzeniem czesci nr 20 i 6? Edytowane 27 Grudnia 2016 przez dijo55
fcunited Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) ja zmieniłem te kolanko, jak i wyczyściłem cały układ odpowietrzenia włącznie z wymiana N75, DV, przepływki, oringu nr 3, nowe opaski. A logi dynamiczne pokazują i tak że jest nieszczelność układu dolotowego. Sam jeszcze tego nie robiłem (nie sprawdzałem), ale warto zerknąć. Kolega mechanik proponował mi by sprawdzić szczelność za pomocą Plaka? Ktoś to robił już w ten sposób ? Zawór odmy jest w TIPie , (rura od przepływki idzie w dół) i ten grzybek . https://i.imged.pl/a3-golf-iv-1-8t-zawor-odma-034129101b-krakow-5015853612.jpgMój w środku był cały żółty i zawalony 'majonezem'EDIT: przy okazji czyszczenia całego układu dolotowego, do czyszczenia przepustnica (potem adaptacja) i kolektor ssący 6 to sruba odpowietrzajca, Na prawo od od trójnika. Ja miałem rozerwany trójnik od spodu 20 to zawórodmy, od przepływomierza w dół Edytowane 27 Grudnia 2016 przez fcunited
WYSKUN Opublikowano 27 Grudnia 2016 Opublikowano 27 Grudnia 2016 (edytowane) tak, te części są też ważne I to wystarczy? http://www15.zippyshare.com/v/6n4C2IqO/file.html Myslalem jeszce nad sprawdzeniem czesci nr 20 i 6? Edytowane 27 Grudnia 2016 przez WYSKUN
dijo55 Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 (edytowane) Dzieki WYSKUN jutro bede cos dzialal A ten zawór nr 20 jest u gory silnika czy gdzies przy przeplywce? silnik AVJ Pacjent uratowany. Polecam miec w zanadrzu trojnik nr5 i oring nr3. Duuuuuzo cierpliwosci i dobre obcazki do obciecia tych jeb** ori opasek.Duza pomoc zw strony WYSKUN. Dzieki PS. Test korka wlewu przed wymiana skakal jak szalony po wymianie lezy cichutko Edytowane 31 Grudnia 2016 przez dijo55
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się