osa_84 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 (edytowane) Witajcie w Nowym Roku:-) Wymienilem węże od chlodniczki płynu bo przeciekały na takie zwykłe zbrojone do paliw i olejów kupione w motoryzacyjnym. Wyczysciłem zbiorniczek. Jeden z węży był zakuwany wiec musialem go obciac i nasunać waz na pozostałą rurke. Wszystko skrecilem opaskami. Do zbiorniczka wlałem nowy płyn. Pokrecilem prawo lewo sprawdzielm stan i kilkukrotnie odpalalem i gasiłem auto sprawdzajac w międzyczasie poziom płynu aż pompa przestała wyc. Pozniej na odpalonym prawo lewe prawo lewo bylo juz ok. Wyjechalem po jakimś czasie z garazu i lipa. Wspomagania brak. Przy maksymalnym skrecie pompy nie slychac jakby nie obciazala silnika. Olej w zbiorniczku jak jest stan minimum widac ze się przelewa. Jest tez powietrze ale tylko droble babelki jak krece. Macie jakies pomysly, sugestie? Pompa raczej pracuje paska nie zrywa nie wyje tylko wspomagania brak :-( Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Edytowane 1 Stycznia 2017 przez osa_84
lukanio143 Opublikowano 1 Stycznia 2017 Opublikowano 1 Stycznia 2017 pierwsze to jaki plyn wlales, ten uklad jest wrazliwy na slabej jakosci plyn. druga sprawa nie moze byc powietrza w ukladzie. w trakcie pracy pyln w zbiorniczku powinien stac prawie nie ruchomo bez pecherzykow powietrza.
osa_84 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2017 Plyn SWAG 99 90 6162 zielony. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
sebidi Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Plyn SWAG 99 90 6162 zielony. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka średnica wężów pozostała taka sama na całej długości ukladu??
osa_84 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2017 Taka sama identyczna wewnętrznie. W sobote przód podniose i bede kręcił może ruszy bo teraz nim nie jezdzilem bo jeszcze walcze z ukladem chlodniczym ale po tescie wychodzi ze spalin w ukladzie chlodniczym nie ma korek wymieniony wiec tylko pompa z termostatem zostaje. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka No wiec sprawdzilem i du...a :-( podnioslem przod auta jak nie mam odpalonego silnika kreci sie lekko na zalaczonym ciężko. Sa bąble powietrza w zbiorniczku. Gdy krece na zgaszonym to slychac jakby powietrze się przetlaczalo w maglownicy... Wspomagania brak. Jak sprawdzic pompę? Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
osa_84 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 Ok sprawa rozwiązana. Zaciety zawor w pompie. Po wymianie uszczelniacza wyczyszczeniu i nasmarowaniu wszystko ok. Przy okazji wymienilem caly płyn lacznie z płukaniem ukladu :-)Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się