MARCINGUTECZEK Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu borykam się ze słabym dołem samochodu, przyspiesza bardzo ospale potem już idzie... W samochodzie zostało wymienione: Przepływomierz Bosch nowy, Zawór N75 i N18, Przewody podciśnienia, Olej Valvoline Durablend diesel 5w40 505.01 Uszczelniacze pompowtrysków ( ustawione suwmiarką, śruba dokręcona i cofnięta o 180 stopni) Czyszczenie pompowtrysków preparatem Liqui Molu diesel spulung(jakoś tak) wymieniony filtr powietrza, oleju, paliwa, ustawiony kąt synchronizacji wtrysku( był na 0,0 ale dużo palił paliwa i teraz mam na 1,1-1,7) Regenerowana turbina wymieniony egr (klapa gasząca działa) i mocy brak... słaby dół. Logi statyczne: 000-http://vaglog.pl/log-000_O71a65.html Logi dynamiczne :003, 008,011-http://vaglog.pl/log-011_003_008_F5qb0.html011-http://vaglog.pl/log-011_3zGlF8.html010-http://vaglog.pl/log-010_O97dg.html008-http://vaglog.pl/log-008_Jp0h5.html Patrząc na logi turbiny wydaje mi się że nie podaje tyle ciśnienia ile komputer wymaga, pedał gazu wciśnięty do podłogi. Pomożecie ? BO już mnie szlag trafia Pozdrawiam !
karaluch8 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Opublikowano 4 Stycznia 2017 Nie no. Turbinka ładnie wstaje, i w miarę trzyma ciśnienie. W niej nie doszukiwał bym się problemu. Prędzej rozrząd. Dymi? Kopci? Czarny, niebieski, biały. Wałek nie wytarty?
MARCINGUTECZEK Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2017 Naprawa trwała ok tygodnia.. rozrzad moze byc w tym problem bo mechanik przed robota mi powiedział ,,miałeś źle ustawiony rozrząd (moc była) a teraz będziesz miał dobrze i mocy nie ma... Taki prywaciarz kolega mi polecił. A co do tego czy kopci to jak go zapale to tsk po 2 minutach bialy dym leci a jak sie zagrzeje to nic a nic... Myslałem tez o sztandze turbiny może ją skrócić ??
karaluch8 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Turba nie ruszaj, Jest git. Ja obstawiam rozrząd.
MARCINGUTECZEK Opublikowano 5 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Turba nie ruszaj, Jest git. Ja obstawiam rozrząd. Ok. Jutro jestem umówiony ze znajomym który bawi się a4 passatami etc. i ma mi sprawdzić i ewentualnie ustawić rozrząd.. oby to pomogło. Jak to jutro ustawię to powiem wam co i jak. Dzięki bardzo za pomoc. Bo na prawdę wykluczyłem już wszystko, kupiłem nowy przepływomierz nie potrzebnie. Bo ten co miałem jest w porzadku, i dalej mocy brak. I faktycznie może być to rozrząd bo jak ustawiałem kąt synchronizacji to zakres przestawiłem na + 8.0 i mi palił i jeździł tylko był trochę zmulony Podzięlę się jutro i mam nadzieję że moje bolączki odejdą w zapomnienie. Edytowane 5 Stycznia 2017 przez MARCINGUTECZEK
MARCINGUTECZEK Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 Witam. Rozrząd dziś sprawdzany był i jest ustawiony tak jak powinien. sprawdzane pompki 1 i 3 sruba nie byla cofnieta o 180 stopni tylko prawie 360 ale ustawione sa tak jak powinny ale mimo to nie osiagnalem zamierzonego celu. wiec musze sie pogodzic z tym jak jest.
karol24 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Nie piszę, że to to ale po regeneracji turbiny mam tak samo, LOGI ok wszystko ładnie tylko coś nie idzie na wykresie z hamowni widać jak ciśnienie faluje.
sebidi Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Nie piszę, że to to ale po regeneracji turbiny mam tak samo, LOGI ok wszystko ładnie tylko coś nie idzie na wykresie z hamowni widać jak ciśnienie faluje. fakty są takie ze lepiej kupić sprawna uzywke niż regenerowac turbo gdzie 6na10 jest zjebanych po takim zabiegu i albo nie trzymają albo faluja przeladowuja itp itdWysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
MARCINGUTECZEK Opublikowano 26 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2017 Dnia 20.01.2017 o 12:50, karol24 napisał: Nie piszę, że to to ale po regeneracji turbiny mam tak samo, LOGI ok wszystko ładnie tylko coś nie idzie na wykresie z hamowni widać jak ciśnienie faluje. Witam. A Przepływka ? Zaworki N75 N18 ? sprawne wszystko ? U mnie wymieniane wszystko a mimo to tak go nie zrywa jak kiedys przy niskich obrotach... Trzeba sprzedać
karol24 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Przepływka ok, N75 i N18 pracują jak należy, logi robiłem i jedyne do czego można się przyczepić to późne wstawanie turbiny. Ale jest przynajmniej argument, żeby to ktoś ogarnął i jeszcze parę KM dołożył
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się