Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AJM, Po wymianie uszczelki głowicy, słaby dół


MARCINGUTECZEK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu borykam się ze słabym dołem samochodu, przyspiesza bardzo ospale potem już idzie...

W samochodzie zostało wymienione:

Przepływomierz Bosch nowy,

Zawór N75 i N18,

Przewody podciśnienia,

Olej Valvoline Durablend diesel 5w40 505.01

Uszczelniacze pompowtrysków ( ustawione suwmiarką, śruba dokręcona i cofnięta o 180 stopni)

Czyszczenie pompowtrysków preparatem Liqui Molu diesel spulung(jakoś tak)

wymieniony filtr powietrza, oleju, paliwa,

ustawiony kąt synchronizacji wtrysku( był na 0,0 ale dużo palił paliwa i teraz mam na 1,1-1,7)

Regenerowana turbina

wymieniony egr (klapa gasząca działa)

i mocy brak... słaby dół.

Logi statyczne:

000-http://vaglog.pl/log-000_O71a65.html

Logi dynamiczne :
003, 008,011-http://vaglog.pl/log-011_003_008_F5qb0.html
011-http://vaglog.pl/log-011_3zGlF8.html
010-http://vaglog.pl/log-010_O97dg.html
008-http://vaglog.pl/log-008_Jp0h5.html

Patrząc na logi turbiny wydaje mi się że nie podaje tyle ciśnienia ile komputer wymaga, pedał gazu wciśnięty do podłogi.

Pomożecie ? BO już mnie szlag trafia :):)

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no. Turbinka ładnie wstaje, i w miarę trzyma ciśnienie. W niej nie doszukiwał bym się problemu. Prędzej rozrząd. Dymi? Kopci? Czarny, niebieski, biały. Wałek nie wytarty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawa trwała ok tygodnia.. rozrzad moze byc w tym problem bo mechanik przed robota mi powiedział ,,miałeś źle ustawiony rozrząd (moc była) a teraz będziesz miał dobrze i mocy nie ma...

Taki prywaciarz kolega mi polecił. A co do tego czy kopci to jak go zapale to tsk po 2 minutach bialy dym leci a jak sie zagrzeje to nic a nic...

Myslałem tez o sztandze turbiny może ją skrócić ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turba nie ruszaj, Jest git. Ja obstawiam rozrząd.

Ok. Jutro jestem umówiony ze znajomym który bawi się a4 passatami etc. i ma mi sprawdzić i ewentualnie ustawić rozrząd.. oby to pomogło. Jak to jutro ustawię to powiem wam co i jak. Dzięki bardzo za pomoc.

Bo na prawdę wykluczyłem już wszystko, kupiłem nowy przepływomierz nie potrzebnie. Bo ten co miałem jest w porzadku, i dalej mocy brak. I faktycznie może być to rozrząd bo jak ustawiałem kąt synchronizacji to zakres przestawiłem na + 8.0 i mi palił i jeździł tylko był trochę zmulony :) Podzięlę się jutro i mam nadzieję że moje bolączki odejdą w zapomnienie.

Edytowane przez MARCINGUTECZEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Rozrząd dziś sprawdzany był i jest ustawiony tak jak powinien. sprawdzane pompki 1 i 3 sruba nie byla cofnieta o 180 stopni tylko prawie 360 ale ustawione sa tak jak powinny ale mimo to nie osiagnalem zamierzonego celu. wiec musze sie pogodzic z tym jak jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszę, że to to ale po regeneracji turbiny mam tak samo, LOGI ok wszystko ładnie tylko coś nie idzie :kwasny:  na wykresie z hamowni widać jak ciśnienie faluje.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie piszę, że to to ale po regeneracji turbiny mam tak samo, LOGI ok wszystko ładnie tylko coś nie idzie :kwasny:  na wykresie z hamowni widać jak ciśnienie faluje.
 
 

fakty są takie ze lepiej kupić sprawna uzywke niż regenerowac turbo gdzie 6na10 jest zjebanych po takim zabiegu i albo nie trzymają albo faluja przeladowuja itp itd

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.01.2017 o 12:50, karol24 napisał:

Nie piszę, że to to ale po regeneracji turbiny mam tak samo, LOGI ok wszystko ładnie tylko coś nie idzie :kwasny:  na wykresie z hamowni widać jak ciśnienie faluje.

 

 

Witam. A Przepływka ? Zaworki N75 N18 ? sprawne wszystko ?
U mnie wymieniane wszystko a mimo to tak go nie zrywa jak kiedys przy niskich obrotach... Trzeba sprzedać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka ok, N75 i N18 pracują jak należy, logi robiłem i jedyne do czego można się przyczepić to późne wstawanie turbiny.

Ale jest przynajmniej argument, żeby to ktoś ogarnął i jeszcze parę KM dołożył :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...