JarcioA4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Witam wszystkich!Chciałbym wyciąć u siebie katalizator ale najpierw poznać cała, że tak powiem budowę tego kata.. Ile ma sond, bo z tego co wyczytałem na forum to 1, czy na pewno? Co najlepiej zrobić z tym, co wstawić? Może ktoś to robił w tym konkretnie silniku i może mi wszystko opisać, czy wstawił DP czy wybebeszał to co jest. Chciałbym żeby ktoś podał mi jak najwięcej informacji na ten temat. Pozdrawiam!
kaman5151 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Ja jestem po operacji wybebeszenia katalizatora od środka i zostawiłem obudowę aby się na przeglądach nie czepiali. Sond jest dwie. Jedna przed katem a druga za nim. Niestety po jego wycięciu druga sonda świruje i wywala błędy o nie prawidłowym przepływie spalin. W moim przypadku żadna tulejka zwana emulatorem sondy lambda nie pomogła więc zostaje tylko i wyłącznie usunięcie jej ze sterownika ECU. Koszt zależny od tunera. Jest dużo osób na forum które zrobią Ci to za rozsądne pieniądze. Oscyluję średnio że wyłączenie sondy kosztuje między 200 a 500zł. U mnie w Legnicy tuner wołał 400zł.
erchi Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 (edytowane) Warto przy okazji zrobić program Edytowane 6 Stycznia 2017 przez erchi
fifek-1985 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 zależy od silnik, jego modelu, u mnie w APU jest jedna sonda, temat opisywany na forum setki razy, zrób DP na 3" i będzie wporządeczku.
krzysiekml Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 w ajl jest jedna sonda i wywalenie kata nie ma wpływu na prace silnika a co do programu to wiesz że ajl ma 180KM i już dużo nie ugrasz
JarcioA4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 Warto przy okazji zrobić program Program jest zrobiony niestety nie wiem na jaką moc, tak już kupiłem muszę pojechać na hamowanie żeby się dowiedzieć w ajl jest jedna sonda i wywalenie kata nie ma wpływu na prace silnika a co do programu to wiesz że ajl ma 180KM i już dużo nie ugrasz Jak to nie ma wpływu? Czyli czy zostawię stary zaklejony kat czy go usunę to nic się nie zmieni?? Słyszałem, że auto będzie dostawało "kopa" szybciej..
krzysiekml Opublikowano 6 Stycznia 2017 Opublikowano 6 Stycznia 2017 chodziło mi o to,że wywalenie sprawnego kata w przypadku aeb/ajl nie skutkuje błędami w ecu
JarcioA4 Opublikowano 6 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2017 chodziło mi o to,że wywalenie sprawnego kata w przypadku aeb/ajl nie skutkuje błędami w ecu To bardzo dobra informacja Dzięki już chyba wszystko wiem co chciałem
maniek2408 Opublikowano 8 Stycznia 2017 Opublikowano 8 Stycznia 2017 A jak sie sprawa przedstawia w 1.8 AVV bez turbo.wlasnie kata moalem wywalonego i zekomo sonda kiedys byla ale czy napewno bo mi blad wywala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się