marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) Ok co to dokładnie oznacza olej lekkobiezny tzw energooszczędny, zmniejsza tarcia, oszczędza paliwo itd. Tzn nie mogę łac 5w40 lepszy 5w30 przecież napisałem wyraźnie że możesz. Trident 5w30 A3/B3 czy XF LL C4 5w30 ma tak samo wysokie HTHS jak jak np X-cess 5w40 więc jeśli chodzi o ochronę silnika nie ma jednej receptury, Oleje 5w40 będą tańsze i praktycznie każdy ma wysokie HTHS, 5w30 tylko wybrane tu ważna jest ekologia, nie ochrona. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez marcin4x4
Tyron Opublikowano 9 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2017 Ok więc wszystko jasne panowie dziękuje bardzo
quadral20004 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Z olejem nie ma reguly. Np.Wiele osob pisze tutaj ze motul lepszy od castrola. Wlalem motula to co chwile dolewka,a na castrolu od wymiany do wymiany zaledwie raz dolewam
marcin4x4 Opublikowano 9 Stycznia 2017 Opublikowano 9 Stycznia 2017 (edytowane) to TDI nigdy nie miałem dolewek ale w TSI wiele i gęsto. Motula w audi zmęczyłem po 7 tyś km, czyli tak samo szybko jak dużo tańszego shella. Valvoline w TSI bez dolewek, w audi spokojnie wytrzymuje 10kkm i to nie jakiś super hiper tylko tani maxlife. Ktoś na forum miał dodatkowy czujnik ciśnienia oleju, motul również nie dotrwał do końca interwału. Castrol się poprawił, już nie ma rozpuszczalnika. HC to nie jest argument. Edytowane 9 Stycznia 2017 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się