Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRE] Problem z wymianą napinacza paska wielorowkowego BRAK MIEJSCA


jawor369

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, trzepię od wczoraj cały internet i nic o BRE nie mogę znaleźć :angry: . Problem jest taki, że muszę wymienić napinacz, ale jak go wyjąć? Wiem że najlepiej cały przód demonotować, ale poważnie, CAŁY PAS dla głupiego napinacza i paska? :facepalm: Ktoś poradził sobie z tym problemem? :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zdemontować alternator i wtedy dopiero wyciagniesz napinacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak w b7 , ale pewnie jest jak w b6. Musisz odkręcić wisko . Imbus 6 chyba i klucz od szlifierki .Ja tak odkręcałem bez problemu. Przód to tylko pseudo mechanicy naciągają alternatora chyba nie wyciagałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, właśnie czeka mnie wymiana napinacza , rolki i paska , mechanik (kolega) powiedział mi ze trzeba cały przód rozebrał. Z tego co tu rozumiem wystarczy alternator out, właśnie czy tylko alternator ? i obejdzie sie bez "odchylania" przodu ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, robiłem to ostatnio bez odchylania przodu, jedynie alternator na zewnatrz... wymieniałem napinacz, rolke i pasek. Wszystko zrobiłem od góry ale ręce troche pocięte miałem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rolke pośrednią wymienia się od dołu tak samo wygodniej jest od dołu kluczem napinacz naciągnąć aby zdemontować pasek kl.

Chyba kolega mechanik musi mieć ogromne łapy żechcee pysk demontować... :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tyle duze lapy, co nie chce mu sie kombinowac, a skoro klient placi, to po co sobie drapac rece?  Dlatego dobry mechanik zaleci wymiane tego przy pasku rozrzadu- jest przy jednej robocie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o ile pamiętam, jeżeli ma się drobne ręce, nie trzeba nawet alternatora demontować. ważne aby zablokować skutecznie napinacz. kiedyś mi się wyczepiła blokadka i napinacz zaklinował się w trakcie demontażu. wtedy nie obyło się bez odsunięcia przodu.

A dla wygody, nie trzeba przodu demontować, wystarczy zdjąć zderzak, i odsunąć pas w położenie serwisowe. operacja max godz.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...