Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 TDI AVB 101 km - problem, kontrolka ESP, logi, kody błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.
Posiadam Audi A4 B6 z silnikiem 1.9 TDI o mocy 101 km o kodzie silnika AVB.
Problem mam od paru dni a mianowicie przy normalnej jeździe zapala mi się kontrolka ESP i zaczyna szarpać samochodem. Ogolnie samochód wydaje mi się jakoś słabszy.
Podłączyłem komputer, na ktorym wyskoczyło sporo błędów, starych też. Usunąlem wszystko i pojeździłem pare dni, w miedzy czasie wyskoczyło oczywiscie pare razy błędy i kontrolka ESP.
Po ponownym podłączeniu komputera wyskoczył oto takie błędy:
lowmgef2.jpg
skasowałem błędy i przystąpiłem do robienia logów.
W międzyczasie robienia logów wyskoczył mi błąd ESP pare razy i po odczytaniu kodu błędów powtarzał się ciągle błąd cylindra 2, raz wskoczył również cylinder 3(patrz zdjęcie wyżej).
Oczywiście logi były robione podczas gdy błąd nie wskoczył.
Nie mogłem rozgrzać auta do 90 stopnie, gdyż mam uszkodzony termostat, o czym się dowiedziałem podczas logów, gdyż mam uszkodzony zegar od tem. płynu.
Logi niżej.
Statyczny:
Basic settings:
Dynamiczny:
Panowie co jest nie tak z autem?
Proszę o jakieś informację.
Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Do sprawdzenia pompowtryski, być może konieczna tylko wymiana uszczelnień. Dodatkowo dognij konektory na wtyczkach listwy elektrycznej popowtrysków.

Edytowane przez bobikos
Opublikowano

Do sprawdzenia pompowtryski, być może konieczna tylko wymiana uszczelnień. Dodatkowo dognij konektory na wtyczkach listwy elektrycznej popowtrysków.

do tego trzeba dodac, ze auto ma wgrany program bardzo kiepskiej jakosci ...

Opublikowano (edytowane)

ok, czyli musze wyjąć pompowtryski i oddać do sprawdzenia ?

ta, jest wgrany podobno soft na 135 km... powiadasz, że kiepskiej jakosci?

dodam, że mam zaslepiony egr fizycznie

Edytowane przez Damis16
Opublikowano (edytowane)

ok, czyli musze wyjąć pompowtryski i oddać do sprawdzenia ?

Wątpię, żeby padły 3 na raz... zacznij od doginania konektorów (wtyczek) na listwie zasilającej cewki pompo-wtryskiwaczy... Trzeba tylko zdjąć pokrywę rozrządu i resztę już sam zobaczysz...

2342339000_1371147892.jpg

Doginasz po drugiej stronie widocznej wtyczki, tak by ciaśniej nachodziły na piny wychodzące z cewki... Możesz wypsikać też wtyczki preparatem do elektroniki typu Kontakt...

Edytowane przez kamil-vag
Opublikowano

No program masz kiepski.

Zacznij od wgrania serii i zrób ponownie wszystkie logi.

Opublikowano

ok, czyli musze wyjąć pompowtryski i oddać do sprawdzenia ?

ta, jest wgrany podobno soft na 135 km... powiadasz, że kiepskiej jakosci?

dodam, że mam zaslepiony egr fizycznie

Marne szanse zeby tam bylo 135 ps

Opublikowano

poza wtryskami i termostatem coś jest jeszcze do zrobienia? jak turbo? przepływka?

Opublikowano

wtryskiwacze zregenerowane, były wlanięte. Po zamontowaniu zregenerowanych błąd nie powraca ale auto dalej jest mułowate.

 

Według tych moich logów co wstawiłęm wyżej zaobserwowałem, żę pedał gazu przy pomiarach był wciśnięty w 88%?
Bo według mnie w tym audi pedał gazu ma sporo za krótki skok.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...