Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL TDI PD] Wąż "S" Turbiny


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

ma ktos moze taki wąż u siebie

numer ori 8e0145834P

4400447315.jpg

4400447315_1.jpg

4400447315_2.jpg

Jak z jego giętoscią?

Druga sprawa, ten produkt jest dla B6 i B7(2,0TDI), ma ktos moze do porównania waż od B5ki i B6ki?

Jak to jest w przypadku B6 i zmiany turbo na BRD, zostawiacie ten ori wąż z B6? Czy tam potrzeba zabiegu jakiegoś?

IMG_0793.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio mi ebnął ten wąż :facepalm: w aso mi powiedzieli 880zł za niego.... skonczyło sie na kupnie zamennika za 230zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ten tanszy jest na alegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ze spasowaniem tego węża ? ktoś to już praktykował ? dołączam sie do pytania co w przypadku zmiany trubo na tą z BRD lub z 2.0. tdi CR - czy wąż zostaje ten sam czy dokonuje się jakiejś zmiany .

spierdziela mi powietrze z tej rury luźna jest i kupiłem narazie ten zielony oring zobaczymy czy uwikłam się z problemem uciekającego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie te silikonowe węze to lipa ( te tańsze ) dziwnie sie wyginają i odkształcają . najlepsze ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak najlatwiej dostac sie do weza od turbo , tego grubego w ksztalcie S ? Podniesc auto na lewarku i pod auto wskoczyc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uzywam tego lewarka, woze go w razie czego, ale w garazu mam "zabke" :)


Maly update, zauwazylem ze ten waz nie dolega dokladnie i z jednej strony lekko odstaje ....czy tak ma byc czy ma dobrze przylegac ? Bo na 1 i 2 biegu jak dodaje gazu to swist mam i mokre od oleju tam jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak go odpiac ? Bo bym go odpial i poaptrzyl co mozna zrobic zeby dobrze przylegal


Tylko spinkami jest przypiete czy inaczej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj założyłem bodajże GETZ z allegro. potrebowałem na pilnie i kupiłem. Śmieć. raz że kiepsko spasowany - nie chciał wejść w kielich turbo, po podmianie oringu na ten ze starego węża wszedł ale też jakoś tak nie do końca. i strasznie miękki jest. Mam wrażenie że mi na nim turbo dłużej "myśli" ale to może po prostu dystans do chińskich zamienników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spinkę od turbo wysuń 1cm i wysuń węża z turbo, na dole jedna spinka i wąż masz już poza autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm a ma ktos jakis patent nd ostajacy z jednej strony waz ? Jakis oring dodatkowy zalozyc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym się podpiąć pod ten temat, ponieważ wąż mam do wymiany, zamówiłem z allegro używany niestety nie pasuje (moja wina nie obejrzałem oryginału w swoim samochodzie przed zakupem), na allegro nic takiego nie znalazłem, w ASO 975zł troche ostudziło mój zapał. Więc pytanie czy ktoś może wie gdzie takie cudo dostać, albo kolega wyżej pisał o jakimś zamienniku. Poniżej zdjęcia.

http://zapodaj.net/503af6746bec7.jpg.html

http://zapodaj.net/e75200c5c288c.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,9 TDI 130 koni

Kupowałem wąż i są dwa rodzaje ! z końcówka P,M i AR. Najlepiej rozkodowac nr VIN i wtedy się wszystko wyjaśni jaki masz wąż,. ja kupiłem zamiennik z tej aukcji http://allegro.pl/rura-waz-turbo-audi-a4-b6-8e0145834-ar-1-9-tdi-i5137384331.htmlz końcówką AR i pasował :)

Edytowane przez Jarek882
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...