piotlek1983 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 tak jak w temacie:czym moze byc spowodowana skaczaca dawka paliwa? pytam bo chce dojsc przyczyny drgania silnika na wolnych obrotach..czy ta skaczaca dawka ma istotny wplywna te drgania? bo wydaje mi sie ze tak..w bloku 3 potrafi zmieniac sie miedzy 4 a 5.5 w krotkich odtepach czasu...tak samo korekcja wtryskow w bloku 13 zmienia sie co prawda w zakrecie do 0.5 ale bardzo nie regularnie...blok 18 ok same 0 blok 23 tkz bipy mnie zastanawia ze na jedym pompowtrysku jest wartosc ujemna a na 3 dodatnia...niewiem czy sciagnac pokrywe i sprobowac odlaczyc i podlaczyc wtyczki wtryskiwaczy na nowo...najdziwniejsze jest to ze czasmi jest ok a czasami drga i jest jakby slabszy dlatego wydaje mi sie ze to usterka elektryczna, zauwazylem tez ze jezeli jest ok to na postoju pokazuje mi na kompie spalanie 200 mil na galonie a jak drzy jest inne np 70 czy 110 wtedy te wskazania nie "chodza" plynnie...na vagu zero bledow pali bez problemu jak szwajcar czy zimny czy cieply przebieg 233 tys...jesli ktos sie spotkal z takim przypadkiem zgory dziekuje za rade...
jachim858427 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Opublikowano 1 Stycznia 2009 Wrzuć kolego logi tych grup to będzie co nie co widać wtedy ktoś będzie mógł ci pomóc bo tak z samego tekstu to nikt ci nic nie wywróży. Na wolnych obrotach też mi drga silnik możesz wejść w mojego posta '' http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_prosze_o_analize_logow-t56403.0.html '' to sobie będziesz mógł co nie co popatrzeć i porównać. Pozdrawiam. :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się