k232 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ja kupiłem u dzika z tego forum firma SWAG.
wlodziu130594 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 wysłałem zapytanie do dzika wracając do tematu - czy jest szansa że jeśli ciśnienie oleju po wymianie pompy, płukance itd wróci do normy to napinacz łańcucha przestanie klekotać? (klekot był słyszalny na 0,6 bara, na 1bar już nie). zaoszczędziłbym 2000zł
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 24 minuty temu, wlodziu130594 napisał: wysłałem zapytanie do dzika wracając do tematu - czy jest szansa że jeśli ciśnienie oleju po wymianie pompy, płukance itd wróci do normy to napinacz łańcucha przestanie klekotać? (klekot był słyszalny na 0,6 bara, na 1bar już nie). zaoszczędziłbym 2000zł na lajta sam bralem od dzika pompe
k232 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Cholera wie tak na prawdę bo - pokazałeś film na którym widać jak ugina się łańcuch, po wymianie pompy nie wydaje mi się aby napinacz odżył.
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 jesli napinacz sprawny lancuch nie powinien sie ugiac wiecej niz 2-3mm
wlodziu130594 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 czy jest dużo roboty żeby dostać się do miski? trzeba podnosić silnik/rozkręcać zaawieszenie? różne opinie słyszałem
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 26 minut temu, wlodziu130594 napisał: czy jest dużo roboty żeby dostać się do miski? trzeba podnosić silnik/rozkręcać zaawieszenie? różne opinie słyszałem pw
wlodziu130594 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) ok, jeszcze parę pytań 1. czy sama płukanka LM nie wyczyści smoka? trzeba ściągać miskę? (może durne pytanie ale nie wiem xD ) 2. jeśli miska musowo w dół, to czy wyczyszczenie smoka nie wystarczy? (jeśli pompa oleju nie będzie wyglądać na zużytą to czy jednak trzeba kupić nową pompę?) 3. teraz prawie w ogóle nie bierze mi silnik oleju, na 10 000 dolewam może z 0,2-0,3. czy po wyczyszczeniu płukanką i zalaniu nowym 5w40 może wzrosnąć zużycie oleju? 4. czy do mojej michy idzie uszczelka czy "silikon" ? (jak zwykle - jedni piszą A drudzy B ) 5. najbardziej się tego boję - a może to nie pompa jest winna tylko panewki? objawy z tego co wiem podobne Edytowane 19 Stycznia 2017 przez wlodziu130594
Gość Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 (edytowane) 1. sama plukanka jakies nagary tam rozpusci ale smoka w 100% nie wyczysci, tam beda kawalki plastiku, sylikon i inne dziwne rzeczy ktore siedza w smoku, miski nie trzeba sciagac przy plukance ale jesli robisz to pierwszy raz w aucie nie wiadomego pochodzenia to warto 1.8, 1.8t maja sklonnosc do osadzania nagarow jesli jezdzily na kiepskim oleju w long life 2. jak zrzucisz mi miske bedziesz widzial co sie tam dzieje, pompe mozna dodatkowo sprawdzic rozebrac czy nie jest przytarta tak jak mowilem to dwie dodatkowe srubki 3. taki pobor to nie pobór plukanka mogla by zrobic tylko dobrze bo rozpuscila by nagar z pierscieni zgarniajacych 4. jesli masz stalową miske to uszczelka jesli aluminiową sylikon 5. jak masz miske zdjęta mozna sprawdzic panewki bo wszystko jest na wierzchu ale nie robiłbym tego Edytowane 19 Stycznia 2017 przez uszol
k232 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jaki masz kod silnika? U mnie w ADR jest uszczelka pod miskę.
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 przedlifty to tylko adr, czy jest uszczelka czy nie zalezne jest od rodzaju miski jak pisalem
wlodziu130594 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 też mam ADR. teraz pytanie odnośnie czujnika ciśnienia oleju - nigdy nie zaświeciła mi kontrolka na desce o niskim ciśnieniu oleju - jak podpiąłem manometr to wiadomo - cały czas świeciła kontrolka ale dlatego że był niepodpięty. ciśnienie widzziałem na manometrze. dzisiaj kupiłem nowy czujnik ciśnienia na wszelki wypadek, zamontowałem go podpiąłem kabelek tak jak trzeba i dalej nie świeci kontrolka. albo ciśnienie (chociaż słabiutkie) nie jest krytyczne, albo jakieś przewody od czujnika moga być zwalone? (gdy odpiąłem kabelek od czujnika to zaraz kontrolka świeci, po podpięciu - nie).
k232 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 To jak kontrolka się nie świeci to ciśnienie pewnie jest dobre, zajmij się tym napinaczem.
wlodziu130594 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 a co powiecie o pompie oleju VAICO? febi/swag trudno dostępne,3 sklepy obdzwoniłem nie mają tylko jakieś tanie zamienniki rzędu 150zł. vaico 395zl gosc mowi ze podobna marka do febi, zgadzacie się ?
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Godzinę temu, wlodziu130594 napisał: a co powiecie o pompie oleju VAICO? febi/swag trudno dostępne,3 sklepy obdzwoniłem nie mają tylko jakieś tanie zamienniki rzędu 150zł. vaico 395zl gosc mowi ze podobna marka do febi, zgadzacie się ? Nie kombinuj, wkladaj tylko sprawdzone tematy nie ja jeden wymienialem pompe na febi i jest spokoj. Napisz do dzik w ogloszeniach komercyjnych ma swoj sklep pro choice i od reki dostaniesz pompe febi ~400zl. 0,2 nie jest cisnieniem krytycznym? nie mam pytań, cos mi tu nie gra albo nie umiecie mierzyc manometrem albo macie zjebany.. przy 0,2 kontrolka powinna piszczec zdrowo, a panewki obracać się Edytowane 20 Stycznia 2017 przez uszol
wlodziu130594 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 Wiem co widziałem, 0.2bar. Więc albo czujnik jest zły alvo manometr
k232 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Napisz do dzika i masz pompę za 2 dni.
wlodziu130594 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 Dzwoniłem nawet. Będą mieć dopiero we wtorek na stanie. Mój mechanik zabiera się do roboty w pon a ja jestem z podkarpackiego a dzik że Szczecina więc... Xd ale ciężko dostać pompę febi, swag... Musze chyba przez internet kupić byłem w trzech sklepach i nie mają
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Dev powinien mieć nową pompe oleju febi pytał ostatnio na battalionie czy ktos nie chce została mu po jego 1.8T tam na 99% są te same co w 1.8 bez turbo. Dzwoń do niego 693 456 699
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się