kkrzysiekk555 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Jak w temacie, czy to jest to samo czy nie, byłem świadkiem kłótni mechaników aż doszło do szarpaniny o mój zawór jeden twierdził, że to jest EGR a drugi, że 1.8T ma SAI combi valve zamiast egr. Chce go zaślepić i niektóry mówią, że można a niektórzy, że trzeba adaptację sterownika robić, ponieważ mój się zaciął i jest cały czas otwarty i mam problemy z odpalaniem na zimnym a jak odpali to chodzi nierówno dość długo i moc jak by mniejsza ze 20 kunia. Więc ktoś ten niby EGR usuwał w 1.8T już??? Edytowane 17 Stycznia 2017 przez kkrzysiekk555
Unf Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Silnik 1.8T nie ma EGR tylko wlasnie uklad SAI - pompa powietrza wtornego, ktora ma wspomagac szybsze rozgrzanie sie katalizatora po uruchomieniu auta. W praktyce - zbedne gowno ;p Jak jest i dziala i masz katalizator, a nie downpipe to niech sobie dziala. Jak sie popsuje to tez nic sie nie stanie. A usuniecie tego daje tylko efekt... eststyczny - mniej rur i plastiku pod maska.
kkrzysiekk555 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2017 Czyli rozumiem , że zaślepienie tego nie pomoże z tym, że słabo odpala na zimnym i nie równo chodzi tak jak np wyrzucenie EGR w dieslu, że przestanie mulić i zwiększy moc?
soulmaster3m Opublikowano 17 Stycznia 2017 Opublikowano 17 Stycznia 2017 5 minut temu, kkrzysiekk555 napisał: Czyli rozumiem , że zaślepienie tego nie pomoże z tym, że słabo odpala na zimnym i nie równo chodzi tak jak np wyrzucenie EGR w dieslu, że przestanie mulić i zwiększy moc? Nie, bo działa tylko czasami i tylko po odpaleniu no i działa zupełnie inaczej niż EGR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się