Rattlesnake Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Witam Proszę szanownych o analizę logów w moim AVJ rok 2002, przelot na blacie 230 k , nie wiem jak realnie, Quattro. Nie mam doświadczenia w temacie 4 napędu i odniesienia do tego jakie powinny być odczucia z jazdy. Jak dla mnie trochę dużo pali - żonie 14 l/100 miasto głównie - mi jakieś 12. Komp wskazuje średnio 10.9 przy mieszanej z większością miasta , przy trasie 8,2 przy spokojnej jeździe. Pobiera trochę oleju 300-400 ml/1000 km. Zalany Castrol 5w30. Zmieniam na Motula lub LM - jutro wymiana. Słychać napinacz na zimnym - 2 sek potem cisza. Nie wiem czy się przyzwyczajać do tego auta czy nie . Proszę o opinie , co sądzicie po logach. Błędów na Vagu brak. Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_ekwOg.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_Uq259E.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log-002_m4CRvj.html Grupa 020: http://vaglog.pl/log-020_X7KOe77.html Grupy 015, 016: http://vaglog.pl/log-015_016_yeZViIq.html Grupa 118: http://vaglog.pl/log-118_1P139N2.html Grupa 115: http://vaglog.pl/log-115_JsQ1T.html Grupa 031: http://vaglog.pl/log-031_cQ43pZ.html Serdecznie dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
TomOskroba Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 zlaeży jak się jeździ. w trasie mam takie samo spalanie jak Ty w mieście 14 ? z dobrym butem, na pewno. przy spokojnej jeździe 10-11 olej. koniecznie zmień z tego castrola na 5w40 motul 8100 xcess pobieranie oleju w 1.8T jest zastanawiające. nie zaobserwowałeś wycieków ? skoro 2 sek słychać napinacz a potem cisza to wszystko jest z nim w porządku. tak powinno być
sambo Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 W mieście u mnie Bex pali 12-14l PB to wszystko zależy od miasta.. w ciąg roku w Warszawie średnia prędkość do pracy i z powrotem to 12-17 km/h w wakacje spalanie spada mi do góra 12l PB ( korki mniejsze) zatem z tym spalaniem to różnie bywa. Co do oleju.. mialem motula 5w40 i niestety łykał mi około 100-150 ml na 1 tys. W mieście. Zmieniłem olej na liqui moly i po 2500 km od wymiany nie dolałem ani kropli.Napinacz u mnie tez gra przez 1-2 sek. Jakbym odpalał Ursusa po 30 latach.Co do logów to zapłony Ci cofa.. świece i cewki do sprawdzenia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Łukasz13 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Opublikowano 18 Stycznia 2017 Logi robiłeś o kasowaniu błędów? przepływka dość mało wskazuje, turbo troche mułowato wstaje, katalizator tam jest jeszcze? możliwe że może być przytkany, zapłony mocno cofa, może to być też spowodowane katalizatorem albo ogólnym stanem silnika, szczególnie że piszesz że spala dość sporo oleju.
Rattlesnake Opublikowano 18 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2017 Logi po kasowaniu błędów. Katalizator jest ori. Teraz poobserwuję olej dokładnie - po logowaniu nie widać śladów ubywania. Podczas mierzenia ciśnienia oleju zauważyłem , że czujnik ciśnienia oleju był dość lekko wkręcony w podstawę filtra. Po pomiarze dokręciłem jak należy. Wcześniej wymieniłem kolanko odmy - wysypało się w standardowym miejscu - zawór odpowietrzający i trójnik odmy. Odma przeczyszczona, kolektor ssący ok, wymieniona uszczelka, wymienione wszystkie podciśnienia, przepustnica wyczyszczona - była zasyfiona olejem sporo, wyglądało to tak jak by nikt nie zaglądał tam od fabryki, dolot ok, DV wydaje się sprawne - po wyjęciu i sprawdzeniu nie puszcza ciśnienia, membrana sprawna , otwiera zawór. Przepływka max 120 daje, co wg zasady 80% mocy byłoby ok, choć mogłoby być lepiej :/. Jutro zrzucam miche, zerknę jak wygląda przeczyszczę smoczysko, zrzucę pokrywę zaworów i tam też popatrzę. Jakiś namiar na uczciwy zestaw napinacz+ łańcuch bym profilaktycznie poprosił. Przepływkę mam od AGU i w sumie z Golfa MK2 też mogę wyjąć bo mam tam swapa na 1.8 T ,mogę podmienić i sprawdzić jak podaje. Kata wywalić raczej? Głupie pytanie : jak sprawdzić cewki?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się