Markooo90 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Opublikowano 19 Stycznia 2017 Witam serdecznie znawców i fascynatów tego pięknego modelu od pół roku posiadam moje Audi a4 B8 Quattro 2010 r i mam problem wyskoczył mi problem z hamulcami ( hamulce działają dobrze, ABS również ) Lecz nie działa mi kontrola trakcji w drugim dniu, zapaliła mi się dioda z silnikiem. Pojechałem nim na badanie komputerowe, i tam zdumiony mechanik powiedział, że po skasowaniu błędów nie będzie dalej problemu, ponieważ to są tylko błędy w komputerze silnik jest nienaruszony. po skasowaniu błędów po 2 minutach, obroty zaczęły mi skakać, oraz gdy jechałem auto traciło moc. po 5 minutach wyskoczył błąd ( ten który wcześniej wyskakiwał ) i auto jak mówił później mechanik przeszedł w tryb awaryjny zrobiłem po raz drugi badania techniczne, i chciałbym z wami się nimi podzielić, ponieważ nie wiem z czym mam do czynienia DIAGNOSTYKA SILNIKA Oznaczenie elementu: 8K1 ABT 115 M HW: 8K1 907 115 Komponent i/lub wersja: 1.81 R4/4V TF H17 A002 Kodowanie: 010C000C180F0920 Kod serwisu: WSC 00000 000 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM18TFS8K1907115M AOlOOZ (AU48) VCID: 6FED2A28861F1B667D9-803A 2 ilość znalezionych błędów. Oto one: 4698 Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości 01113 00 [039] ~ Niepotwierdzony Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 2 Przebieg: 151103 km Data: 2017.01.17 Czas: 16:31:31 5667 Miernik masy powietrza (G70) P0101 00 [101] niewiarygodny sygnał Niepotwierdzony Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 151103 km Data: 2017.01.17 Czas: 16:31:31 Kody gotowości: 1110 0101 BŁĘDY ABS TO VCDS Raport z diagnostyki Wtorek,17,Styczeń,2017,16:43:24:33303 VIN: Numer rejestracyjny: Adres 5F: Elektr.informacji (J794) Oznaczenie elementu SW: 8T1 035 652 F Komponent: B-BN-EU H58 0108 Weryfikacja: -------Numer ' _ _ seryjny: 323E.0A7579137 Kodowanie. 010100010206C1FDO3000FOE000000030001 Kod serwisu: WSC 00396 211 174050 VCID: 387FD1748BD19CDE6C3-806D Plik etykiet: 4E0-O35-6xx-5F.clb HW: 8T1 035 652 D Podsystem 1 ~ Oznaczenie elementu SW: 4L0 919 604 HW: 4L0 919 604 Komponent: DU6 Basic H43 0306 Podsystem 2 Oznaczenie elementu SW: 8T0 919 609 HW: 8T0 919 609 Komponent: E0380 Bedient H08 0100 2 ilość znalezionych błędów. Oto one: 03276 Sprawdzanie układu zarządzania wersją oprogramowania Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 17 Przebieg: 151103 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2017.01.17 Czas: 16:24:15 Ramka zamrożona: Napięcie: 11.80 V 03157 Ograniczenie działania z powodu zakłóceń komunikacji 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 6 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 17 Przebieg: 151103 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2017.01.17 Czas: 16:24:17 Ramka zamrożona: Bity binarnie: 00000001 00000000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Bity binarnie: 00000000 00000000 Bity binarnie: 00000000 00000000
Markooo90 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jeśli potrzebne są dodatkowe informacje, proszę dać mi znać, a je tutaj dodam. pozdraiwam
MarcinOslo Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Ja tu widze tylko blad czujnika G70 w silniku ,natomiast pod Twoim wpisem "Bledy ABS to" sa bledy z MMI a nie ABS ,a to nie ma zadnego wplywu na prace silnika.
komoornik Opublikowano 21 Stycznia 2017 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Dokładnie. Brak pełnego scanu auta, do tego jeszcze bez sensu po polsku.
Markooo90 Opublikowano 21 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2017 sądziłem, że te dwie kartki wystarczą. Dobrze wieczorem dodam pełny skan auta Panowie. takie dostałem wydruki z komputera, sądziłem, że przydadzą się kartki tylko te z błędami. dziękuje za zainteresowanie!!! MarcinOslo Gdy komputer jest przestawiony na "tryb awaryjny" praca silnika jest równa i nie mam zastrzeżeń. Lecz gdy się skasuje wszystkie błędy w silniku, auto na chwile traci moc, do czasu gdy nie pojawi się ten błąd na nowo sądzę, że to jest problem w komunikacji, silnika z komputerem, lecz niestety nie wiem jak to naprawić. za 3h przygotuje skany całego badania komputerowego
Markooo90 Opublikowano 22 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2017 Wydruk z badania komputera, ( prawdopodobnie błąd mechanika, sprawdzanie auta przy wyłączonym kluczyku ) zaś silnik już przy włączonym silniku ) Jest jakiś pomysł, dlaczego taki błąd się pojawił? i jak można go usunąć? silnik nie był ruszany między czasie gdy się pojawił błąd, nikt w nim nie grzebał, i jest w nienaruszonym stanie. Dlatego spodziewam się, że może być to jakaś mała rzecz. Ale w Samochodzie wszystko jest możliwe!!!!
komoornik Opublikowano 22 Stycznia 2017 Opublikowano 22 Stycznia 2017 (edytowane) Wchodź do tematu spotów we Wrocławiu - ktoś się na pewno znajdzie z VCDS. Trzeba zacząć od ponownego pełnego przeskanowania auta. Nie nazwałbym mechanikiem kogoś kto robi skan na wyłączonym zapłonie. Edytowane 22 Stycznia 2017 przez komoornik
Markooo90 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2017 Witam, mam już akutalne skany !!! sytuacja nie zmieniła się Pozdrawiam
komoornik Opublikowano 23 Stycznia 2017 Opublikowano 23 Stycznia 2017 Wszystko się sprowadza do błędów w sterowniku silnika.
Stn Opublikowano 30 Stycznia 2017 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Ja bym sprawdził przepływkę. Może padła dlatego zła dawka paliwa, a do tego skakanie obrotów i notlauf.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się