michalekwsr Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Witam Mam problem z B7 2.0 ALT przebieg 175tys km, od początku kupiłem auto delikatnie uszkodzone okazało się ze uszkodzony też silnik to znaczy 16 z 20 zaworów, głowica zrobiona wszystko poskładane odpalone nie jeżdżone. Auto odpala normalnie reaguje na gaz wkręca sie na obroty, raczej nie falują problem tkwi w błędzie P1340 oznacza to brak korelacji wałka rozrządu z wałem korbowym, innych brak. Rozrząd na znak poskładany i sprawdzany już kilka razy. Na vcds blok pomiarowy 20 wartości wszystkie równe 0, blok 91 pole 3 wartość 18% a 4 pole 0 nie zależnie jakie obroty. Podkładałem już 4czujniki wałków rozrządu, na wszystkich to samo, czujnik wału ok bo odpala i pokazuje obroty na vcds. Zmieniałem zawór wysokiego ciśnienia (regulator/nastawnik) wariatora i to samo, prąd na kostce jest po kluczyku 12v na zapalonym od 8,8-8,3 w zależności od obrotów. Ważna informacja brak klekotu na zimnym silniku czy ciepłym, dziś rozkręcałem wariator widać na tulei delikatne wytarcia od pierścieni i zużyty hamulec ale jest cisza po odpaleniu wiadomo za jakis czas bedzię to do zrobienia ale narazie chce ogarnąć ten problem. Nie mam już pomysłów, proszę o jakieś sugestie z góry dziękuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się