Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


jaro333

Rekomendowane odpowiedzi

dawka paliwa, czujniki temp. , korekcje , regulacja przez n108 - Dobrze

kierownice w turbinie trochę się już przycinają ... przegoń auto

przepływka powyżej 3900 obr obcina dawkę - zmieniać filtr powietrza na czas i będzie dobrze ;)

kąt wtrysku lekko przestawiony, ale ja bym tego nie ruszał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Filtry wymienione , autko kilka razy przegoniłem, może trzeba bedzie pomyśleć o czyszczeniu kierownic ? silnik chodził trochę na walniętym termostacie i był niedogrzany , zrobiłem logi bo mam kilka dziwnych zjawisk, pierwsze lekkie kopcenie na wolnych obrotach i spaliny walą jak od starta 200 , następne na około 2500-3000 obrotach na postoju zaczyna sie zadymka i przerywanie silnika dymek nie jest ciemny , raczej jasny no i śmierdzi jak opis wyżej po przejściu w górę obrotów dymienie i przerywanie ginie , podobnie jest w czesie jazdy jak zchodzi z obrotów przy 2500-3000 jest dymek (wszystko na biegu ale gaz zero) i jeszcze jedno , przy odpalaniu rano jest nierówna praca przez parę sekund czym chłodniej tym zjawisko się nasila , nie wiem czy to paliwo sie cofa czy sterowanie coś szwankuje.

Prosze o pomoc.

Dziękuję.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeczki są ok. spr. na amperomierzu , ale nie wykręcałem , była zmieniana jedna może ma inne parametry może nagrzewa sie inaczej, wiem że powinno sie wymienić wszystkie :> ale nawet jak była spalona jedna silnik tego nie odczuwał , fakt że było cieplej, wydaje mi sie że paliwko robi cofkę , tylko jak to spr. jak przewody są czarne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo mieszanka paliwo powietrze była zaburzona.

to jest diesel ... nie ma czegoś takiego :P mało paliwa, będzie muł, dużo paliwa będzie kopcił - to wszystko

możliwe, że zacina się zawór regulujący ciśnienie oleju i podparło zawory w silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas jazdy kopci tylko jak schodzi z obrotów około 2500-3000 , czyli zjawisko występuje przy nie obciążonym silniku jak przyspiesza dymienie nie występuje , masz na myśli coś jak podwieszanie szklanek?

A maje logi są ok. czy coś kombinować?[br]Dopisany: 03 Styczeń 2009, 19:54_________________________________________________Witam.

A ten zawór ciśnienia oleju to gdzie jest , da sie go naprawić , wykręcić bez rozbierania silnika?

Prosze raz jeszcze sprawdzić moje logi , może te kopcenie to jest od czagoś innego .

Dzięki.

Pozdrawiam.

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat kopcenia przy tych obrotach chyba zostawię , ale martwią mnie te spaliny ich zapach , co jest odpowiedzalne za to ? poza tym coś przy odpalaniu jest nierówna praca i falowanie obrotów , może jest to związane z tymi spalinami , i z sterowaniem pomy? a może najnormalniej zchodzi paliwo z układu , jeżeli tak to prosze o podpowiedz od czego mam zacząć.

Dzięki .

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku bardzo mocno , na ciepłym mniej ale też to występuje.Świece sprawdzałem i miernikiem i na przewód , ale bez wykręcania. Tak zapach mnie martwi nie podczas jazdy :> ale jak wjadę do garażu , to komora gazowa. Poza tym coś jest przyczyną tego zasmradzania i kopcenia i chcem cos z tym zrobić. :mysli: Może tak być zapach to niespalone do końca paliwo i dym jasny , czyli coś z nidopalonym paliwam , tylko czy napewno to szklanki lub zaworek. Co proponujesz spr. i jak? Olej 10w Castrol magnatec.

Dzięki

pozdro

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeździłem dieslami , walenie jest ale w tym jest mocne , mam go 2 miesiące , płynu drastycznie nie ubywa , oleju trochę połknie jak to silnik na 1000km.-około 200ml. ,na obrotach około 1000 przerywania nie ma jest tylko lekkie dymienie , ale własnie przy około 2700 jest nierówna praca i obłok, ale fakt można z tym jeżdzić, jeżeli logi nic nie pokazuja strasznego to ....

A możesz podpowiedzieć jak wyczaić czy paliwo sie cofa z pompy bo jak postoi 24 h to przy odpalaniu mocno go żuca jak około 12 nawet jak jest zimniej to jest prawie dobrze trochę pofalują obroty 850 -1000 i po paru sekundach jest ok.

Dzięki.

Pozdrawiam

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jeździłem dieslami , walenie jest ale w tym jest mocne , mam go 2 miesiące , płynu drastycznie nie ubywa , oleju trochę połknie jak to silnik na 1000km.-około 200ml. ,

to wychodzi 2l na 10 000km :gwizdanie:

jeszcze pytanie takie ...sprawdzałeś czy na świecach pojawia się napięcie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Tak napiątko sprawdzone na każdej wtyczce , jest ok, a olej to turbina mi wypija , ale to narazie pomijam w remontach.

Będę teraz walczył z falowaniem obrotów przy odpalaniu rano , albo paliwo zchodzi , albo sterowanie , macie jakieś pomysły i porady, chetnie zkorzystam z dobrych rad.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto moje logi na zimnym siliniku przy odpalaniu.

001

001fj9.th.jpg

004

004ob2.th.jpg

007

007dw7.th.jpg

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 17:44_________________________________________________Logi na zimnym silniku druga seria.

001

001vd9.th.jpg

004

004va5.th.jpg

007

007qj6.th.jpg

[br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 22:17_________________________________________________Proszę o szybką analizę. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2009, 22:18_________________________________________________Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm a może po prostu obroty lekko falują, ponieważ alternator jest obciążony ... ECU załącza świece i je rozłącza , więc i altek zostaje chwilowo obciążony ...

nie słyszysz przekaźnika żadnego ? możesz w adaptacjach lekko podnieść obroty, u mnie wiele to poprawiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...