Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Poszukuje kodowania sterownika ABS A4/A5 B8 lift


sebastian_marat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Panowie mam problem z A5 po lifcie, sterownik ABS wyrzuca mi błąd "sterownik zakodowany nieprawidłowo", kodowanie nie było raczej zmieniane.

Objawy to: 

- nie da się wyłączyć ESP

- nie działa Auto Hold

- nie mogę zaadoptować położeń krańcowych w sterowniku maglownicy (podejrzewam że to przez ABS) 

Wrzucam zdjęcie wklejki, może ktoś coś pomoże, z góry dzięki.

20170118_203711.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.01.2017 o 21:02, sebastian_marat napisał:

Witam, Panowie mam problem z A5 po lifcie, sterownik ABS wyrzuca mi błąd "sterownik zakodowany nieprawidłowo", kodowanie nie było raczej zmieniane.

Objawy to: 

- nie da się wyłączyć ESP

- nie działa Auto Hold

- nie mogę zaadoptować położeń krańcowych w sterowniku maglownicy (podejrzewam że to przez ABS) 

Wrzucam zdjęcie wklejki, może ktoś coś pomoże, z góry dzięki.

 

Może ktoś się bawił VCDS-em i źle powpisywał wartości. Trzeba by było sprawdzić, co tam jest poprzestawiane, bo może te opcje które nie działają są zdeaktywowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt się nie bawił kolego, nie działające funkcje wróciły, okazało się że spalony był bezpiecznik.

Może ktoś zna temat tej adaptacji położeń krańcowych maglownicy? Czy to trzeba robić online w ASO bo za cholere nie chce to ruszyć wg procedury z wiki rosstech? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać robisz coś nie tak, bez problemu ostatnio w polifcie robiłem tę "kalibrację".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz mi opisać po kolei jak robiłeś? 

Na wiki jest że nastawy na zapłonie, a potem odpalić i kręcić. Reset w nastawach da się zrobić, ale po odpaleniu i kręceniu nic się nie dzieje, nic nie piszczy.

Edytowane przez sebastian_marat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na odpalonym silniku kierownica w lewo, potem w prawo. Pikanie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale reset w nastawach robiłeś na odpalonym? U mnie można tylko na zapłonie, bo inaczej jest grupa nie dostępna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie trzeba było robić resetu, po prostu kręcenie kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja jeżdzę tym samochodem od 4 miesięcy i cały czas kręcę kierownicą i jakoś do tej pory się nie nauczył pkt stopu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...