Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto samo swieci. ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. 

Mam poważny problem z swoim audi. Mianowicie tak, FIS pokazal spalona zarowke tylna postojowa prawa. Kupilem nowa R5W i wymienilem. 

Po 2 dniach zostalem mega zaskoczony - podchodzac do auta - postojowe przod i tyl swieca, klimatronic tez (niepokazujac temperatury). Wlacznik swiatel ustawiony na pozycje 0 a swiatla swieca. Kupilem dwie nowe zarowki Philipsa R5W, zmienilem i spokoj. Do teraz, wlasnie znowu musialem zrzucic kleme zeby akus klękną. VAG nie pokazuje zadnego bledu.

Pol roku temu wymienilem wlacznik swiatel bo stary byl juz zdarty. Jego koszt to 15euro. 

Myslicie ze winny jest wlacznik czy moze jakis bezpiecznik? Co mam zrobic bo problem jest powazny.

Opublikowano

Następnym razem spróbuj podmienić wyłącznik. Można również odłączyć wtyczkę i podłączyć ponownie.

Opublikowano

możliwe że włącznik świateł robi zwarcie ,znam taki przypadek po zmianie na zamiennik,po zamontowaniu ori wszystko wróciło do normy

Opublikowano
14 godzin temu, greg2505 napisał:

możliwe że włącznik świateł robi zwarcie ,znam taki przypadek po zmianie na zamiennik,po zamontowaniu ori wszystko wróciło do normy

No tez tak podejrzewam. Dzisiaj bede probowal go wyciagnac bo ostatnio cos vardzo ciezko mibto szlobi odpuscilem by nic nie zlamac. 

Tylko dziwne ze po pol roku dopiero tak by sie zaczelo dziac ??

Opublikowano (edytowane)

bo teraz mogło się coś wytrzeć i robi zworkę,jakość tych zamienników nie jest za dobra,najlepiej wymieniać pokrętło i pierścień ,a resztę zostawić ori

Edytowane przez greg2505
Opublikowano
Godzinę temu, greg2505 napisał:

bo teraz mogło się coś wytrzeć i robi zworkę,jakość tych zamienników nie jest za dobra,najlepiej wymieniać pokrętło i pierścień ,a resztę zostawić ori

Poszukam tego starego ori, mam nadzieje ze nie wyladowal w smietniku :/ choc ori czesci zostawiam zwykle.

 Ale najlpierw musze tego dziada wyciagnac. Czytalem ze bez wlacznika auto i tak bedzie zapalac swiatla racja?

Opublikowano

Jak kupujesz nie ori po zamontowaniu mimo że jest na zero przeważnie świecą światła i nie można ich wyłączyć,żeby go wyjąć zdejmij boczną klapkę co zasłania bezpieczniki,wciśnij włącznik ,przekręć w prawo i wypchnij go od tyłu ,inaczej będzie ciężko ,bo są ciasno spasowane  (większe niż ori)

Opublikowano

Sprawa jest powazniejsza nim myslalem. Dzisiaj wyciagnalem ten wlacznik nie ori. Auto zostawilem podpiete do aku i poszedlem do domu. Wlacznik swiatel lezy na komodzie a swiatla zalaczyly sie (postojowe - przod i tyl + tablicy) po okolo 3 godzinach. Naszczescie zauwwzylen to i klema jest juz zrzucona.  Dodam ze mijania mrugaly do tego mimo braku wlacznika swiatelm 

 

Panowie i Panie. Co to moze byc nie halo jesli nie schalter ??? Jakis przekaznik albo bezpiecznik? Jesli tak to ktory. (I gdzie go znajde). W rozpisce nie znalazlem ktore bezpieczniki sa od swiatel pozycyjnych i mijania (mam zwykle h7), kostki mocno podopinane, wazelina na czopach aku lezy. Jest to moj pierwszy i najwiekszy problem z tym samochodem od 2.5roku....

Izoalcje okablowan do swiatel wszedzie nowe i poprawione. Moze wilgoc w kompie w podszybiu?

Wiem ze zadaje za duzo pytan ale juz nie mam pomyslow co dalej ? :(:(

 

Opublikowano

Kompa podpinałeś może jakieś błędy są 

Opublikowano
7 minut temu, greg2505 napisał:

Kompa podpinałeś może jakieś błędy są 

VAG czysty, jedyne aktualne błey do radio brak komunikacji (od 2 lat, radio nie originalne wsadzone), lampki drzwi kierowcy i pasażera, a dodatkowo pod odpięciu klemy niskie napięcie + brak sygnały do włącznika (bo ten leży na komodzie).

 

Opublikowano

jak masz stary ori włącznik ,podłącz go i zobacz co się będzie działo

Opublikowano (edytowane)

trwają poszukiwania ORI ;) narazie bez skuteczne. 
Światła się zapaliły mimo i tak, pomimo odpiętego włącznika. Przekaźnik ? 

Niestety zanim bede miec ori wlacznik troszke mi zejdzie.

EDIT: ogarniam temat wymiany MCE ;) to chyba prowodyr

Edytowane przez fcunited
Opublikowano

Niestety zanim bede miec ori wlacznik troszke mi zejdzie.

Mam pytanie w sprawie modulu komfortu i modulu elektryki centralnej.

Gdzie znajduje sie i jak wyglada MCE . Oarz czy mozna wyciagnac oba moduly i przeczyscic np. Kontakt sprayen i czyvpozniej jestvkoniecznosc robiebia jakichs adaptacji owych modulow ??

 

EDIT: przyczyna awarii byla woda dostajaca się do kabiny przez uszczelke dolnej obudowy ECU. Zamiast uszczelki zastosowałem mase uszczelniającą. MEC osuszyłem i wyczyściłem, poskręcane i póki co pacjent dobrze rokuje. ;)

Opublikowano

Miałem podobnie w pasku b5. Zachciało mi się odgrzybiać klimę więc kupiłem spray z rurką i wpompowałem do 4 kratek. Jedna kratka jest nad włącznikiem świateł więc trochę płynu dostało się do niego. Przez jakieś dwa dni światła wariowały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...