Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja maglownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem po regeneracji maglownicy w swojej Audi a4 b5 1.8t. 

I dziś po odebraniu auta od mechanika są już problemy, wyje mi wspomaganie czego wcześniej nie było oraz nie wraca mi kierownica, jak ja skręce to w takiej pozycji zostaje. Płyn jaki mi wlal to zielony febi.

Od odebrania auta przejechałem zaledwie 15 km może to musi sie wszystko ułożyć czy od razu powinno być ok? Niestety nie mówiłem tego mechanikowi bo nie było go na zakładzie.

Opublikowano

moze zle odpowietrzyl. najlepiej postaw przod zeby kola byly w powietrzy ,odkrec korek zbiorniczka,krec na odpalonym silniku w prawo do konca ,pozniej w lewo do konca i tak kilka razy.powinno przestac piszczec ,jesli to  powdoem jest powietrze w ukladzie

Opublikowano

Ok , czytałem już wiele tematów i dużo osób piszę, że przyczyną może być źle zakuty wąż lub uszkodzony.
Ale idę teraz spróbować odpowietrzyć układ.

Opublikowano

Jeżeli bylby zakuty zle to prawdopodbnie by byl wilgotny, szczerze watpie zeby byl niedrozny w srodku.. tak jak pisze kolega wyzej raczej zle odpowietrzone

Opublikowano

Zrobiłem już tak jak wyżej wspomnieliście i nie widzę poprawy, jednak tego wycia na zewnątrz nie słychać tylko w środku auta.
Może muszę trochę pojeździć, na postoju jeśli stoję i nie ruszam kierownicą jest ok, ale wystarczy delikatne ruszenie w jakąkolwiek stronę auto dostaje obciążenie i słychać wycie.
Tylko dziwna sprawa że nie słychać tego na zewnątrz tylko wewnątrz.
A drugi problem Panowie co to może być ?
W ogóle nie wraca mi kierownica, podczas jazdy jak kręcę to zawsze normalnie kierownica odbijała i prostowały się koła a teraz tego nie ma.

Opublikowano

Nie zmieniales czegos wiecej? Moze wypadaloby zrobic rowniez zbierzonsc?

Opublikowano

Nie zmieniałem nic więcej, tylko regeneracja maglownicy. Robiona była zbieżność. Dzisiaj wybrałem się autem w trasę zaledwie 60 km to myślałem że nie dojadę. Pompa wyje jak szalona, pod korkiem robi się piana. Olej jaki mam wlany to ravenol ssf a miał być febi. Co robić?

Opublikowano

Panowie czy magiel moze stukac przy hamowaniu jak reszta zawiasu jest ok?

przy hamowaniu czuc stuki az w podlodze.

 czuc jak sie rusza kierownica ze cos juz stuka.

Ktos moze ma sprawdzone miejsce do regeneracji?

Opublikowano

Panowie jak to wytłumaczyć ?
Po regeneracji magla słychać mi pompę wspomagania, dzisiaj dziwna sytuacja bo napadało trochę śniegu u mnie i gdy kręcę kierownicą na śniegu/lodzie wspomagania nie słychać :P Ale wystarczy że wyjadę na asfalt i słychać wycie. Rozumiem o co chodzi na śniegu ok bo ma pompa lżej i nie wyje na asfalcie wiadomo ma ciężej i stąd też wyję.
Ale nie wiem w czym teraz szukać przyczyny ? Czy w pompie czy magiel za mocno jakoś spasowali ?
Wcześniej przed regeneracją była cisza. Liczę na pomoc :)

Opublikowano

na sniegu i lodzie nie ma takiego tarcia.regenerowales maglownice bo pewnie uszczelniacze ci poszly.jak poszly to pewnie olej zlecil do tego stopnia ze zbiorniczek byl pusty.jesli mam racje to przytarles pompe. wiec zostaje wymiana jej

Opublikowano

Hej

Mi się poci coraz bardziej maglownica i chce ją oddać do regeneracji, macie jakiś dobry warsztat który to zrobi ale porządnie?

Opublikowano

Dlatego ja nie regeneruję/wymieniam póki wspomaganie działa i tylko robie dolewki ubywającego płynu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...