Jump to content
3 3
A4CCH

Polerka dla początkującego

Recommended Posts

Witam, co byście polecili do zaczęcia przygody z polerowaniem ? :) Myślałem o Krauss DB5800S, jest to polerka z DA, co niby jest dobre na początek, aby nie narobić szkód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA na początek jak najbardziej. Tylko jak będziesz chciał zrobić możliwie pełną korektę to musisz uzbroić się w cierpliwość bo czasowo zejdzie dłuuuugo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 31.01.2017 o 15:05, A4CCH napisał:

Witam, co byście polecili do zaczęcia przygody z polerowaniem ? :) Myślałem o Krauss DB5800S, jest to polerka z DA, co niby jest dobre na początek, aby nie narobić szkód.

DA nie da się raczej narobić szkód :wink: więc o tym się nie przejmuj myślę, że jak na pierwszą maszynę to na pewno wybierz DA bo przyda Ci się do jakiś one stepów czy nakładania cleanera czy past finishowych. Jeżeli masz twardy lakier i głębokie rysy to niestety DA nie da rady. Krauss to dobry wybór,  dobry stosunek ceny do jakości (za chwilę będzie także dostępny u nas w sklepie).

Edited by Bestseller.pl

Jeśli interesujesz się autodetailingiem polub nas na Facebook 
Sklep internetowy: Kosmetyki samochodowe Bestseller.pl
Dla użytkowników forum kod rabatowy 6%:  A4-KLUB

minilogo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zacząłem od polerki K2, rotacja marketowa koszt ok 250zl. Jestem z niej bardzo zadowolony, i myślę ze jezeli ktos robi polerke z głową i z jakąś odrobina wiedzy na ten temat to nie ma szans narobić szkód. Ja zaczynałem od rotacji i nie zdarzyło mi się jeszcze cos przypalic czy przetrzec ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również zaczynałem od jakiejś rotacji z allegro z regulacją obrotów, dopiero potem przeszedłem na DA i powiem szczerze, że jeśli ktoś nie miał styczności z tego typu sprzętami, to lepiej od razu zacząć od DA, mniej stresu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup pasty 3M zielony korek żółty oraz niebieski do każdego rodzaju odpowiednia gąbka żeby było łatwiej 3M ma dobrane gąbki kolorystycznie tj niebieski korek-nie ieska gąbka tak samo ściereczki z mikrofibry po każdej pascie przecierasz element i wyjdzie lala piękna głębia od kad jestem lakiernikiem 6 lat robie tak za każdym razem jest lakier jak nowo nałożony :naughty: a wszelkie rysy musisz usunąć papierem wodnym 2000 2500 i 3000 chyba że są naprawdę grubsze wiec można i 1500 ale trzeba uważać żeby nie przetrzeć lakieru jak chcesz jeszcze jakieś konkretne wskazówki wal śmiało :wink:

A i zapomniałem dodać że najpierw jedziesz zieloną potem żółta i na koniec niebieska możesz też jeszcze dołożyć jakiś dobry wosk np.

Edited by buczek136

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 23.02.2017 o 23:07, buczek136 napisał:

Kup pasty 3M zielony korek żółty oraz niebieski do każdego rodzaju odpowiednia gąbka żeby było łatwiej 3M ma dobrane gąbki kolorystycznie tj niebieski korek-nie ieska gąbka tak samo ściereczki z mikrofibry po każdej pascie przecierasz element i wyjdzie lala piękna głębia od kad jestem lakiernikiem 6 lat robie tak za każdym razem jest lakier jak nowo nałożony :naughty: a wszelkie rysy musisz usunąć papierem wodnym 2000 2500 i 3000 chyba że są naprawdę grubsze wiec można i 1500 ale trzeba uważać żeby nie przetrzeć lakieru jak chcesz jeszcze jakieś konkretne wskazówki wal śmiało :wink:

A i zapomniałem dodać że najpierw jedziesz zieloną potem żółta i na koniec niebieska możesz też jeszcze dołożyć jakiś dobry wosk np.

A do tego wszystkiego jest jakiś finiszer czy te trzy kroki to cały zestaw?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pady Flexipads. Pasty menzerna tak albo osobiście Kocha H8 + M2. Niepylące i niegranulkujące.


small.jpg

285KM & 555NM / BOSE / RECARO alcantara / black lights / ULTER 4x90mm / Carbon 5D / RSgrill+cupra / H&R -45mm / 19"x9" et33 S5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Menzerny nie polecam na pierwsze szlify, pylą fest.

Zastanów sie nad rotacją krauss p7 tylko tu już trzeba uważac. I nie jest tak bezpiecznie jak z da ale i efekty lepsze w krotszym czasie można osiągnąć.

Zawartość dodana 1 minute later
Dnia 23.02.2017 o 23:07, buczek136 napisał:

 a wszelkie rysy musisz usunąć papierem wodnym 2000 2500 i 3000 chyba że są naprawdę grubsze wiec można i 1500 ale trzeba uważać żeby nie przetrzeć lakieru jak chcesz jeszcze jakieś konkretne wskazówki wal śmiało :wink:

Tak na dzieńdobry wet sanding? Z początku będzie walczył żeby w ogóle okiełznać maszyne. Szczególnie jeśli wybierze rotacje.  A co dopiero wyciągąć lakier po papierze...

Ode mnie rada aby uważac na elementy z tworzywa sztucznego, zderzaki, listwy itd. O wiele szybciej łapią temp niż blacha i łatwo o przypalenie lakieru. 

Edited by uszol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cały czas działam na rotacji, nigdy nie przypaliłem lakieru ani lamp, odrobina wiedzy, zdrowy rozsądek i będzie ok. Tu one step, który robiłem dziś na moim aucie:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polecam krauss s15 nie za duzy nie za mały , w sam raz

Share this post


Link to post
Share on other sites

W budżecie do 200zł polecam K2 masner z regulacja wolnych obrotów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgrzeje kotleta zeby nie tworzyc nowego tematu.

 

Koledzy w moje rece wpadl taki o to zestaw bestcraft ec531. co myslicie?  Dodam ze to moja 1 polerka

IMG_20180610_121611.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
3 3

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...