luque1 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Witam. Mam Audi a4 b5 1997 1.8 beznyna. Odebrałem dzisiaj auto od mechanika, (była robiona głowica, pompa wody, termostat). Gdy odpaliłem auto i chciałem załączyć klimę, po wciśnięciu guzika klimatyzacji ikonka śniegu tylko mrugneła. Włączyła się i momentalnie zgasła. i tak za każdym razem gdy wciskałem przycisk. Przedtem było wszystko ok. Co może być nie tak? mechanior coś zpitolił? Może wypuśnił całą zawartość? Może czegoś nie połączył lub połączył źle? Pomóżcie.
michcio28810 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 a jak ostatnio włączałeś klimę to ile było stopni na zewnątrz?bo na mrozie nie włączysz klimy
luque1 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2017 Naprawdę nie włącze klimy gdy jest mroźno? A to dlaczego? nie znam się i dlatego się pytam... ostatnio włączałem gdy było sporo na plusie na zewnątrz a dzisiaj na minusie sporo było...
k232 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 Klimę włączysz dopiero jak auto będzie dobrze zagrzane lub temp. na dworze +5
luque1 Opublikowano 1 Lutego 2017 Autor Opublikowano 1 Lutego 2017 18 godzin temu, k232 napisał: Klimę włączysz dopiero jak auto będzie dobrze zagrzane lub temp. na dworze +5 Dzięki za info Grzesiek BTW Auto grzało się bo pompa była padnięta. Dałem do innego mechanika i ten mi ogarnął auto i mówił że pompa w ogóle nie ruszona, chodź mówiłem że poprzedni mechanik mówił że pompa sprawdzona i sprawna... Normalnie brak mi kulturalnych słów na pracę pierwszego "mechanika"...