FLB 0 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Będę wymieniał rozrząd w następnym tygodniu, chce przy okazji wymienić płyn chłodniczy. Doradźcie mi proszę, co zrobić jeszcze przy okazji? Wymienić / przeczyścić ? w tej części silnika żeby nie wracać w najbliższym czasie i nie płacić mechanikowi za tą samą robotę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 A czy Ty na pewno masz dobrze uzupełniony profil ? 1.8 ON, nowość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FLB 0 Opublikowano 2 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Wręcz idealnie. 1.8 ADR. Prosiłbym o posty wnoszące coś do tematu. Szanujmy swój czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Uszanuj sam Siebie i zmień profil. Bo nikt nie będzie się na przyszłość domyślał czy Ty masz 1.8 ON Czy 1.9 Pb.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FLB 0 Opublikowano 2 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Zmienione. To teraz możemy wrócić do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Teraz może ktoś Ci zechce pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 hehe 1.8 ON szacun ON-olej napędowy, PB-benzyna. Kolego co do tematu to przy wymianie rozrządu ogarnij czy coś nie cieknie, np. simeringi wałków rozrządu, kół zębatych, zobacz w jakim stanie pompa wody może też będzie do wymiany jak przecieka, ciężko jest wskazać co wymienić bo nie wiemy co u ciebie i kiedy było wymieniane skoro pompa wody przez te załóżmy 60-70 tys, nie była wymieniana to wymienić nie zaszkodzi jak będziesz sam robił to najlepiej popatrzeć czy nie widać gdzieś zdradliwych wycieków, sączenia się oleju itp. jak mechanik będzie ci robił rozrząd to powiedz mu żeby dobrze ci ogarnął sprawdził co w jakim stanie, jak dobry mechanik a nie naciągacz to doradzi ci co masz wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Widzisz stary, tylko zmieniłeś profil i od razu masz pomoc, stawiasz piwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 2 minuty temu, k232 napisał: Widzisz stary, tylko zmieniłeś profil i od razu masz pomoc, stawiasz piwo. hahah piwo będzie później może kolega też coś doradzi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 53 minuty temu, Adrian1727 napisał: piwo będzie później może kolega też coś doradzi ? Z tym piwem to do autora postu Jak będziesz miał ściągnięty zderzak, to popatrz na wiskozę, chłodnicę czy nigdzie z niej nie kapie, chłodniczkę oleju też powinieneś dojrzeć, a reszta to co Tobie jeszcze wpadnie do głowy lub mechanikowi, ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić czy napinacz paska alternatora nie wydaje jakiś dziwnych dźwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 3 minuty temu, k232 napisał: Z tym piwem to do autora postu Jak będziesz miał ściągnięty zderzak, to popatrz na wiskozę, chłodnicę czy nigdzie z niej nie kapie, chłodniczkę oleju też powinieneś dojrzeć, a reszta to co Tobie jeszcze wpadnie do głowy lub mechanikowi, ewentualnie możesz jeszcze sprawdzić czy napinacz paska alternatora nie wydaje jakiś dziwnych dźwięków. Wiem wiem że do autora Masz rację kolego co do chłodnicy oleju, przy wymianie oleju i rozrządzie okazało się u mnie że uszczelka chłodnicy oleju była już rozprasowana i olej ciekł po bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 To mi się udało haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FLB 0 Opublikowano 2 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Pompa wody też będzie zmieniana i płyn przy okazji. Pasek alternatora zmieniałem niedawno więc raczej wszystko ok. Czy jak bedę miał wypięty przewód od zbiorniczka, bo chcę go również wymienić (bo cały jest w jakimś nalocie) to warto wyjąć i wyczyścić przepustnicę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian1727 2 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 4 minuty temu, FLB napisał: Czy jak bedę miał wypięty przewód od zbiorniczka, bo chcę go również wymienić (bo cały jest w jakimś nalocie) to warto wyjąć i wyczyścić przepustnicę ? Jak najbardziej nie zaszkodzi przeczyścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Jak będziesz miał wszystko na wierzchu to cześć bo to i okazja i poprawi sprawność motorowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 (edytowane) Czyść tylko po czyszczeniu obowiązkowo zrób adaptację. Jak będziesz miał zdjętą przepustnicę to popatrz jeszcze na odmę + przewody, bo tam odma lubi być walnięta i będzie wciągała lewe powietrze. Edytowane 2 Lutego 2017 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakoob 6 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Nim oddasz auto na wymianę, warto dolać środek do płukania chłodnic i przejechać kilkadziesiąt kilometrów. Dobra okazja żeby ruszyło i rozpuściło syf, który zawsze po latach osadza się w układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabkb 10 Opublikowano 2 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2017 Jakoob jaki srodek polecasz do plukania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FLB 0 Opublikowano 3 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Dzięki Panowie za wskazówki. Czyli podsumowując: 1. Sprawdzić napinacz paska altelnatora 2. Zrobić płukankę układu chłodzenia - Jaki środek polecacie do płukanki. Na jaki płyn / koncentrat wymienić płyn? 3. Wymienić pojemniczek na płyn. 4. Czyszczenie i adaptacja przepustnicy 5. Sprawdzenie odmy 6. Wymiana rozrządu i pompy. - Tutaj jaką firmę poleacie? Orientujecie się, na jakie koszta być przygotowanym ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 (edytowane) Komplet rozrządu firma INA, do sprawdzenia odma + węże od odmy, płyn chłodniczy obojętnie jaki aby było oznaczenie G12. No ze wszystkim to 1000 zł na pewno. Najlepiej zrób tak: https://a4-klub.pl/profile/817-dzik/ - napisz do dzika z podanego linku, on ma swój sklep i na pewno dobierze Ci takie części, że będziesz miał spokój na dobra parę lat, ja i wiele innych ludzi u niego kupujemy i jest git. Popytaj o firmy, co Cie interesuje a na pewno Ci doradzi i zrobi dobrą cenę. Edytowane 3 Lutego 2017 przez k232 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się