wiury Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Witam. Moim problemem są falujące obroty:mianowicie: Po odpaleniu włącza się ssanie i obroty oscylują w granicach 1100 obr/min i jest wszystko w porządku, kiedy zaczynają zbliżają się do 900 robi się nieciekawie mianowicie zaczynają falować od 200-1500, i tak przez dłuższy czas stopniowo zmniejszając przedział falowania.Czym to może być spowodowane? Dodam ze ostatnio czyściłem przepustnicę. Jest zaadaptowana Vagiem. Jest również skasowany ECU. Odczytałem dzisiaj błędy: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 9 Faults Found: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-00 - Output Open 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 35-10 - - - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 29-10 - Short to Ground - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Pytanie: Czy jest możliwe że akumulator jest słaby i po każdym odpaleniu kasuja się ustawienia przepustnicy i prze to musi ona na nowo się ustawiać? Dodam ze dzieje się tak po każdym odpaleniu. Jeśli jest cieplejszy silnik to skoki obrotów są niższe, ale zawsze na początku falują.
szogun0 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Powodem tego mogą być: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 26-00 - Output Open 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 16515 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Signal too Low P0131 - 35-10 - - - Intermittent
cobradd Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Czy jest możliwe że akumulator jest słaby i po każdym odpaleniu kasuja się ustawienia przepustnicy i prze to musi ona na nowo się ustawiać? gdybyś miał słaby akumulator to byś to chyba odczuł podczas odpalania
nex Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 falują Ci obroty na gazie gdyż masz do czyszczenia reduktor, a moze rowniez to regeneracji wtryski gazowe. Lepszym rozwiązaniem jest kupić reduktor nowy na allegro niż czyścić stary bo chcą za czyszczenie nie kiedy więcej niż kosztuje nowy reduktor. Niestety gaz sie zepsół i jest jak jest
mirek s Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 falują Ci obroty na gazie gdyż masz do czyszczenia reduktor, a moze rowniez to regeneracji wtryski gazowe. Falują mu jak odpala na benzynie.
wiury Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 faluja tylko na gazie. Na bęzynie chodzi super. Uspokajają się w miarę wzrostu temperatury silnika, albo w miarę pokonanych kilometrów aż do momentu ustabilizowania się. Dodam że nie ma żadnych strat mocy samochód jeżdzi pięknie tylko te wolne obroty. Są momety że już sięzatrzymuje na około 840 i po chwili znowu zaniża i zaczyna falować, wtedy trzeba go przegazowac i się uspokaja. Jadę w tygodniu na renowację tego całego systemu.
nex Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 falują Ci obroty na gazie gdyż masz do czyszczenia reduktor, a moze rowniez to regeneracji wtryski gazowe. Lepszym rozwiązaniem jest kupić reduktor nowy na allegro niż czyścić stary bo chcą za czyszczenie nie kiedy więcej niż kosztuje nowy reduktor. Niestety gaz sie zepsół i jest jak jest tu masz wszystko
wiury Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 Witam Już po zabiegu Odstawiłem do gazownika na dzień i samochodzik chodzi jak ta lala. Okazało się że nie miałem zamontowanego czujnika temperatury reduktora i za wcześnie się przełączał na gaz i wtedy parownik zamarzał. Coś tam jeszcze pomodził w systemie i wszystko chodzi pięknie. Cała operacja 50 zł. I teraz tylko jeżdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się