Kuba7172 Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 Witam, Mam taki problem, mianowicie w moim a4 b7 1.9 tdi(116 km) podczas przyspieszania slychac swist/gwizd ktory nasila sie wraz ze wzrostem obrotow, a po zmianie biegu na wyzszy, swist konczy sie takim jakby kaslaniem (ciezko okreslic ten dzwiek). Towarzyszy temu szybki wzrost temperatury bo po okolo 5 km silnik osiaga 70/90 stopni, podczas gdy normalnie potrzebuje na to min 15/20 km. Dodam jeszcze, ze gdy przeciagne lekko bieg, swist co prawda ucicha, lecz po wrzuceniu nastepnego biegu dalej jest to samo. Co prawda nie dzieje sie to caly czas tylko co np. miesiac, dwa. Ostatnio bylo wszystko dobrze, a po zatankowaniu swisty nagle wrocily. Jakies pol roku temu mialem problem z wyciekiem oleju. Wymieniona zostala uczelka pod korkiem od wlewu i bylo okej, lecz na silniku znow widac male plamy oleju. Czym moze to byc spowodowane? Czy ten olej ma jakis zwiazek ze swistem? Czy moze to jest zwiazane cos z ukladem chlodzenia, badz paliwem (dwa razy zauwazylem ze swist zaczal byc slyszalny po tankowaniu)? Zawartość dodana 18 minutes later Na poczatku myslalem, ze to turbina jest juz na kresie wytrzymalosci, ale po tym, ze raz jest normalnie, a raz nagle pojawia sie swist to juz nie wiem. Prosze o pomoc
Musashi Opublikowano 10 Lutego 2017 Opublikowano 10 Lutego 2017 plamy oleju na silniku trzeba lokalizowac, bez informacji o miejscu nikt nic nie wywrozy. podstawowe i najprostsze jest wykonanie diagnostyki komputerowej i od tego nalezaloby zaczac. Jednak pod warunkiem ze wykonujacy ma pojecie co i po co robi.
Kuba7172 Opublikowano 10 Lutego 2017 Autor Opublikowano 10 Lutego 2017 Wtedy kiedy byla robiona ta uczelka pod korkiem samochod byl tez podpinany pod komputer i zadnych bledow nie wykazalo. Plamy widoczne sa mniej wiecej w tym miejscu (zdjecie nie moje)
Musashi Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 23 godziny temu, Kuba7172 napisał: Wtedy kiedy byla robiona ta uczelka pod korkiem samochod byl tez podpinany pod komputer i zadnych bledow nie wykazalo. Plamy widoczne sa mniej wiecej w tym miejscu (zdjecie nie moje) po pierwsze, sprawdzenie błędow, to nie wszystko. po drugie z miejsca zaznaczone na fot. trudno dociec czy wyciek z połaczenia węża z rurką, czy spod pokrywy oleju czy z jeszcze innego miejsca. Generalnie, raczej nie ma to nic wspólnego efektami, o których napisałeś. Zakładam, że układ odpowietrzania silnika jest sprawny.
Kuba7172 Opublikowano 17 Marca 2017 Autor Opublikowano 17 Marca 2017 Wracajac do tematu, dodam, ze jestem w 100% juz pewien ze ten swist pojawia sie po tym jak zatankuje paliwo troche gorszej jakosci, jak zatankuje na przyklad na bp lub orlenie to swist przechodzi i silnik chodzi rowniej i zwawiej a przede wszystkim nie grzeje sie w tak szybkim tempie. Od czego to moze zalezec?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się