Zajkoo Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Witam, auto jak w temacie, jeżdżę na PB, cały czas powraca poniższy błąd: 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow. 002+032+033http://vaglog.pl/log-002_032_033_o7P31v.html 115+118 http://vaglog.pl/log-115_118_Sc5dY2a.html sonda do wymiany, czy coś kombinować?
zwonko Opublikowano 12 Lutego 2017 Opublikowano 12 Lutego 2017 Najpierw sprawdziłbym czemu jest tak przylewany. Dorzuć 033 samo na wolnych, ciepły silnik itp.
Zajkoo Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Opublikowano 12 Lutego 2017 ciepły silnik, wolne obroty 033: http://vaglog.pl/log-033_o8S691.html
Zajkoo Opublikowano 13 Lutego 2017 Autor Opublikowano 13 Lutego 2017 Byłem dzisiaj u "dobrego" mechanika, zapytałem o pomiar ciśnienia paliwa, to stwierdził, że nie ma takiego wężyka. Jesteście wstanie dać namiar, jakie złącze tam przychodzi, żeby podpiąć sie do listwy?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Wielkiej filozofii nie ma, kawałek węzyka z manometrem, wężyk w środku średnica podobna od średnicy wentyla w rowerze, mozna załozyć wężyk i zacisnać opaską.
Zajkoo Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 Sprzedali mi chyba nie sprawny manometr: Bo tego nie da się inaczej podpiąć? Odkręcając sam manometr, paliwo z wężyka leci. Od niedawna pojawił mi się błąd 17535 zbyt bogata mieszanka na jałowym, auto potrafi mi zgasnąć jak stoję na skrzyżowaniu. Pierwsza sonda do wymiany (błąd 16517), czy gdzieś indziej szukać przyczyny?
Łukasz13 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Jakie cisnienie pokazuje bo nie widac na filmie
Zajkoo Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 No właśnie nic nie pokazuje - sprzedali mi zepsuty manometr - wrzuciłem filmik, żeby dopytać czy dobrze podłączyłem. Co z błędem 17535 ? Sonda?
Łukasz13 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Wykreciles zaworek z listwy przed podlaczeniem manometru?
Zajkoo Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 Nie, pisałeś coś o zaworku jak w wentylku, więc myślałem, że on się wciśnie i puści paliwo. Czyli trzeba użyć kluczyka jak do wenylków?
Łukasz13 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Tak trzeba go wykrecic calkowicie, czyli takim kluczykiem albo https://www.google.pl/search?q=kapturek+do+wentyla&newwindow=1&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi7jerOlKzSAhVlEpoKHQhPB2QQ_AUIBygB#mhpiv=6https://www.sporti.pl/pol_pl_Kapturek-wentyla-metalowy-z-kluczem-do-regulacji-zaworu-17800_1.jpg
Zajkoo Opublikowano 25 Lutego 2017 Autor Opublikowano 25 Lutego 2017 Okej, tego nie wiedziałem, a ja już chciałem manometr reklamować. A co z tym gaśnięciem na jałowym - 17535?
Łukasz13 Opublikowano 25 Lutego 2017 Opublikowano 25 Lutego 2017 Zmierzysz cisnienie wszystko bedzie jasne, podejrzewam uszkodzony filtr paliwa.
Zajkoo Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 Zrobiłem dzisiaj pomiar ciśnienia, manometr mam wyskalowany do 7 bar, a podczas pomiaru wskazówka wyjechała trochę za skale. To możliwe?Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Tak masz uszkodzony filtr paliwa, wymień na sprawny byle nie filtron, najlepiej z aso ewentualnie możesz knechta założyć.
Zajkoo Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 Czy przez to ciśnienie mogło się coś uszkodzić? Lepiej nim nie jeździć? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 Nic się nie uszkodzi, mozna jeżdzić ale bedzie go zalewać i błędy będą.
Zajkoo Opublikowano 27 Lutego 2017 Autor Opublikowano 27 Lutego 2017 A to, że dzisiaj mi silnik gasł normalnie na trasie (miałem paliwa trochę ponad rezerwą) to też może być od filtra? czy źle wymieniona pompa paliwa? dolałem ponad pół baku i było ok.Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Zajkoo Opublikowano 10 Marca 2017 Autor Opublikowano 10 Marca 2017 Siema! Wracam do tematu z wymienionym filtrem paliwa oraz prawidłowym ciśnieniem paliwa na listwie - manometr pokazał dzisiaj 4 bary. Zrobiłem logi: 002+020+033: http://vaglog.pl/log-002_020_033_1Qq2F.html 115+118: http://vaglog.pl/log-115_118_nUJ0N.html Jak teraz wygląda sytuacja sondy? Wrzuciłem też blok 020 - no i tam się chyba coś dzieje nie tak? Od razu powiem, że około 10k km temu wymieniałem świece - NGK.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się