Adam a4 b7 Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Witam koledzy czy ktoś przerabiał zawór ciśnienia albo instalował taki podobny zestaw ?
afroo. Opublikowano 14 Lutego 2017 Opublikowano 14 Lutego 2017 Jest parę osób, które montowały OCT. Tu masz gotowy zestaw. http://www.properfekt.pl/akcesoria-samochodowe/oil-catch-tank.html
Adam a4 b7 Opublikowano 15 Lutego 2017 Autor Opublikowano 15 Lutego 2017 Kolego chodzi mi o podłączenie czegoś takiego , żeby ktoś się wypowiedział na ten temat kto to zastosował , gdzie podłączył co odłączył i co zaślepił bo jak wiemy w tfsi nie jest to takie proste .
arek_cccp Opublikowano 15 Lutego 2017 Opublikowano 15 Lutego 2017 Zaślepiasz kolektor ssący, reszta zostaje tak samo tylko przewody są prowadzone do catch tanka. Adapter pasuje P&P. Ten zestaw który pokazałeś kosztuje krocie i jest rozbudowany tylko w te przejściówki. Zwykły ma 2 węże gumowe które łączysz z catch tankiem-adapter do tego seryjny przewód odmy do adaptera i tyle. Miejsce na zamocowanie jest obok zbiorniczka na płyn chłodzący. Nie ma żadnej filozofii, jedynie zaslepic trzeba wejście w kolektorze ssącym.
Adam a4 b7 Opublikowano 16 Lutego 2017 Autor Opublikowano 16 Lutego 2017 Dzięki kolego @arek_cccp a powiedz mi czy u nas gdzieś kupię taki adapter w PL czy zagranica ?
arek_cccp Opublikowano 16 Lutego 2017 Opublikowano 16 Lutego 2017 Kolega wyzej podał Ci link już do zestawu w Polsce ktory sam mam.
Adam a4 b7 Opublikowano 18 Lutego 2017 Autor Opublikowano 18 Lutego 2017 Dzięki koledzy oczywiście zaglądałem w link ale tam był pokazany sam zbiornik , separator ale napisałem do nich i sam adapter też można kupić . Pozdrawiam .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się