Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Opinia na temat wykresu-sugestie(stage1)


KAMYK32

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Proszę o opinie(pozytywne,negatywne),sugestie na temat wyników z hamowni ;)  przed i po chipie -silnik 200KM.

 

STAGE1.jpg

Edytowane przez KAMYK32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, jarek920 napisał:

Co tu komentować bardzo dobry wynik.

 

No właśnie i ten wynik trochę mnie dziwi ;) bo motor w użyciu już ponad dekadę i przejechane 300000tyś.Oczywiście słyszałem,że to dobre i wytrzymałe jednostki(prócz żłopania oleju-u mnie jednak tego objawu nie ma-2l/14000km.dolane).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od tych 250 koni odejmij gift hamowani czyli jakieś 20 koni.

daj prawą stronę wykresu.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, marcin4x4 napisał:

od tych 250 koni odejmij gift hamowani czyli jakieś 20 koni.

daj prawą stronę wykresu.

To raczej już bardziej by pasowało (-20KM) :)  co do wykresu to wszystko co mam-chyba,że marcin4x4 nie widzisz całości ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój nawet litra nie weźmie od zmiany do zmiany normalnie średnio kolo245 Km wychodzi tak ze prawie w normie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, KAMYK32 napisał:

co do wykresu to wszystko co mam-chyba,że marcin4x4 nie widzisz całości ?

obok wykresu po prawej stronie powinieneś mieć dodatkowe dane takie jak: vmax, rmp max itd.  Ciśnienie i temp masz przesunięte nad sam wykres więc faktycznie możesz tego nie mieć. 

 

 

Zawartość dodana 0 minutes later
9 godzin temu, KAMYK32 napisał:

co do wykresu to wszystko co mam-chyba,że marcin4x4 nie widzisz całości ?

obok wykresu po prawej stronie powinieneś mieć dodatkowe dane takie jak: vmax, rmp max itd.  Ciśnienie i temp masz przesunięte nad sam wykres więc faktycznie możesz tego nie mieć. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagar był czyszczony ?:P Jak nie to tak jak Marcin wspomniał gift z hamowni porządny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, arek_cccp napisał:

Nagar był czyszczony ?:P Jak nie to tak jak Marcin wspomniał gift z hamowni porządny ;)

Czyszczony tylko,że kilka m-cy temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz sobie od 100 do 200 ja mam quattro i ok 16. Sekund tylko ja mam mniej kuni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.02.2017 o 17:53, arek_cccp napisał:

Nagar

Przy Twoim setupie i obciążeniu też występuje ten problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak, taka mała wada bezpośredniego wtrysku tfsi aczkolwiek po wyczyszczeniu jest spokój na 50tyś+ km czyli w moim przypadku kilka ładnych lat 4-5. Koszta też nie są jakieś duże, więc w sumie nie ma na co narzekać, nagar bardziej się odczuje w jednostkach bez turbodoładowania zwykłym fsi, jego warto czyścić tez dla względów bezpieczeństwa niż samej mocy bo mocowo w 2.0tfsi to może 10-15m km, gorzej jak ten nagar gruby się oderwie poleci do komory spalania i będzie fail z zapłonem mieszanki ale to tak czysto teoretycznie bo o takim przypadku nie słyszałem i podejrzewam, że szanse są na to bardzo bardzo malutkie .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę że większy problem maja z nagarem aura co wciągają więcej oleju bo w końcu nagar sie z oleju robi nie z powietrza. Jak miałem 200 tys oglądałem zawory nie wyglądały źle napewno nie były czyszczone wcześniej ,tylko mój tfsi oleju prawie nie bierze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...