X18XET Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) Pomysł bardzo fajny, ale może być problem z włożeniem tego pod maskę :P. Już R4 za wiele miejsca nie ma, a co dopiero R5. Z resztą z tego co pamiętam, fabrycznie R5 miały chłodnice przesunięte na lewą stronę silnika, bo właśnie był problem z miejscem :). Według mnie trzeba najpierw przemyśleć ten problem, bo resztę to spokojnie można ogarnąć. Owszem, można zrobić 300-tu konne 1.8T, ale jednak 2.2 ma zdecydowanie większy potencjał, nie wspominając o brzmieniu. No i B6 z 2.2 jeszcze nie widziałem :P. A swap na 2.7BiT też do tanich nie należy... EDIT: O, znalazłem polskie B5 z 2.2T http://www.vag-podkarpacie.pl/viewtopic.php?p=55034&sid=63509f3ac38cc7441856a34403169fba#55034 Widać, że trzeba podciąć podwójną grodź i upchnąć chłodnice z boku :P. Z B6 zapewne będzie bardzo podobnie. Ewentualnie zaszaleć i upchnąć w bagażninku xD http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?t=26473&start=0 . Edytowane 22 Lutego 2017 przez X18XET
marcin4x4 Opublikowano 22 Lutego 2017 Opublikowano 22 Lutego 2017 (edytowane) Projektów 1,8T 1000+ jest więcej od 2,7 czy 2,2 więc "potencjał" nie jest argumentem. Jeśli auto do codziennej jazdy to 1,8T jest dobrym kompromisem a jak robić swap to na nowsze nie starsze jednostki. Skoro trzeba kroić i spawać to czarno widzę legalizacje a bez tego auto na drogę nie powinno wyjechać, chyba że właściciela stać na pokrycie ewentualnych następstw. Edytowane 22 Lutego 2017 przez marcin4x4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się