Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Biały dym z wydechu na wolnych obrotach


Hudy_007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poczytałem trochę w internecie ale zglupialem co do mojego problemu jedni mówią że uszczelka pod glowica inni znów że tak musi być że źle paliwo itp. Problem polega na tym że po odpaleniu samochodu działa wszystko nie dymi na wolnych obrotach na wysokich również tylko ja pojawia się temperatura na wskaźniku zatrzymuje się czekam chwilę i zaczyna dymic ruszam samochodem  przechodzi jak ręką odją. Plyn nie ucieka ten sam poziom, olej również bez zmian nie ma nalotu majonezu itp. Temperatura na dworze +4 i dymi nie wiem czy to naturalne ? Czy to skrapla się woda i tak paruje z jednego wydechu leci bardziej.

Edytowane przez Hudy_007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dym pojawia sie na postoju gdy silnik łapie temperature i po kilku minutach zanika jest to para wodna która nie musisz się przejmować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zimno jest to dziwne, żeby nie dymił .. nie ubywa oleju płynu nie przybywa to nie masz się czym przejmować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem teraz na bagnecie biały osad był w największe mrozy jak były jeździłem na krótkich dystansach

Dym nie znika na postoju cały czas się dymi tylko podczas jazdy z nika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci nic nie ubywa to nie masz się co przejmować, dodatkowo napisałeś, że robiłeś krótkie dystanse także to też coś ma wspólnego z parą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi przy tej temp powietrza dymi na zimnym, cieplym, po ostrej jezdzie i po normalnej. Stan oleju na bagnecie od 4 tys km taki sam, plynu w zbiorniczku ani nie ubywa ani nie przybywa. Jak wącham ten dymek to czuje spaliny i pare wodną. Tyle w temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak robisz krótkie odcinki to zawsze będzie, zrób z 50 km autostradą to zniknie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W trasie nie byłem już dawno nie miałem potrzeby za 2 miesiące tylko miasto najdłuższy odcinek pokonany to ~20km. Jednym słowem dać sobie z białym dymem i przejechać się w trasie tak z 60 km dobrze rozumiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Hudy_007 napisał:

W trasie nie byłem już dawno nie miałem potrzeby za 2 miesiące tylko miasto najdłuższy odcinek pokonany to ~20km. Jednym słowem dać sobie z białym dymem i przejechać się w trasie tak z 60 km dobrze rozumiem?

no widzisz dlatego Twoj silnik pracuje w najciezszych warunkach w jakich moze - ujemne temperatury plus dystans ponizej 20km a wiec olej nawet nie zblizy sie do temperatury pracy i bialy osad bedzie dlatego ze wytwarza sie para olejowa ktora ustapi dopiero po ustabilizowaniu sie temperatury w silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To przyjadę się jutro na dłuższy odcinku. Dzięki za poradę i tak zbliża się powoli termin zmiany oleju 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszy miałem problem z odpaleniem silnika dziś niby +7 a gorzej mi odpalił jak był mróz -15. Dziś nie zaobserwowałem dymienia z rury fakt faktem temperatura trochę wstała. Jeśli chodzi o odpalenia silnika nigdy tak nie miałem pierwszy raz tak się zdarzyło samochód parkował dziś pod chmurka. Czy może to mieć związek z tym majonezem na bagnecie?

Edytowane przez Hudy_007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czujnik temp jak , wymieniany kiedykolwiek? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Hudy_007 napisał:

a to jaki może mieć związek z odpalaniem silnika ?

No właśnie taki, że auto nie chce odpalić jak czujnik walnięty :D

Ewentualnie czujnik położenia wału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czujnik położenia wałka był by walnięty to za każdym razem był by problem z odpaleniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to jego początki, sprawdź napięcie akumulatora przy rozruchu silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i masz rację. Sprawdzę jutro rano napięcie na akumulatorze a dziś jak odjedzalem z pracy po 8 godzinach wszystko było jak zawsze. Może wilgoci gdzieś się napchalo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...