Hudy_007 0 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 (edytowane) Witam, poczytałem trochę w internecie ale zglupialem co do mojego problemu jedni mówią że uszczelka pod glowica inni znów że tak musi być że źle paliwo itp. Problem polega na tym że po odpaleniu samochodu działa wszystko nie dymi na wolnych obrotach na wysokich również tylko ja pojawia się temperatura na wskaźniku zatrzymuje się czekam chwilę i zaczyna dymic ruszam samochodem przechodzi jak ręką odją. Plyn nie ucieka ten sam poziom, olej również bez zmian nie ma nalotu majonezu itp. Temperatura na dworze +4 i dymi nie wiem czy to naturalne ? Czy to skrapla się woda i tak paruje z jednego wydechu leci bardziej. Edytowane 20 Lutego 2017 przez Hudy_007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyks 8 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Jeśli dym pojawia sie na postoju gdy silnik łapie temperature i po kilku minutach zanika jest to para wodna która nie musisz się przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Zimno jest to dziwne, żeby nie dymił .. nie ubywa oleju płynu nie przybywa to nie masz się czym przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Sprawdziłem teraz na bagnecie biały osad był w największe mrozy jak były jeździłem na krótkich dystansach Dym nie znika na postoju cały czas się dymi tylko podczas jazdy z nika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Jak Ci nic nie ubywa to nie masz się co przejmować, dodatkowo napisałeś, że robiłeś krótkie dystanse także to też coś ma wspólnego z parą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Mi przy tej temp powietrza dymi na zimnym, cieplym, po ostrej jezdzie i po normalnej. Stan oleju na bagnecie od 4 tys km taki sam, plynu w zbiorniczku ani nie ubywa ani nie przybywa. Jak wącham ten dymek to czuje spaliny i pare wodną. Tyle w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 A co z majonez na bagnecie nie było go dużo ale jednak się znajdował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Jak robisz krótkie odcinki to zawsze będzie, zrób z 50 km autostradą to zniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 W trasie nie byłem już dawno nie miałem potrzeby za 2 miesiące tylko miasto najdłuższy odcinek pokonany to ~20km. Jednym słowem dać sobie z białym dymem i przejechać się w trasie tak z 60 km dobrze rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajmanovsky 0 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 34 minuty temu, Hudy_007 napisał: W trasie nie byłem już dawno nie miałem potrzeby za 2 miesiące tylko miasto najdłuższy odcinek pokonany to ~20km. Jednym słowem dać sobie z białym dymem i przejechać się w trasie tak z 60 km dobrze rozumiem? no widzisz dlatego Twoj silnik pracuje w najciezszych warunkach w jakich moze - ujemne temperatury plus dystans ponizej 20km a wiec olej nawet nie zblizy sie do temperatury pracy i bialy osad bedzie dlatego ze wytwarza sie para olejowa ktora ustapi dopiero po ustabilizowaniu sie temperatury w silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 20 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 Dobrze rozumiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 20 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2017 To przyjadę się jutro na dłuższy odcinku. Dzięki za poradę i tak zbliża się powoli termin zmiany oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 (edytowane) Straszy miałem problem z odpaleniem silnika dziś niby +7 a gorzej mi odpalił jak był mróz -15. Dziś nie zaobserwowałem dymienia z rury fakt faktem temperatura trochę wstała. Jeśli chodzi o odpalenia silnika nigdy tak nie miałem pierwszy raz tak się zdarzyło samochód parkował dziś pod chmurka. Czy może to mieć związek z tym majonezem na bagnecie? Edytowane 21 Lutego 2017 przez Hudy_007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 A czujnik temp jak , wymieniany kiedykolwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 nigdy nie wymieniany. nie było potrzeby moim zdaniem dobrze wskazuje itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 a to jaki może mieć związek z odpalaniem silnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 5 minut temu, Hudy_007 napisał: a to jaki może mieć związek z odpalaniem silnika ? No właśnie taki, że auto nie chce odpalić jak czujnik walnięty Ewentualnie czujnik położenia wału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Jak czujnik położenia wałka był by walnięty to za każdym razem był by problem z odpaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k232 90 Opublikowano 21 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Może to jego początki, sprawdź napięcie akumulatora przy rozruchu silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 0 Opublikowano 21 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2017 Może i masz rację. Sprawdzę jutro rano napięcie na akumulatorze a dziś jak odjedzalem z pracy po 8 godzinach wszystko było jak zawsze. Może wilgoci gdzieś się napchalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się